Тауда желбіреген туымызға былтыр 7 миллион теңгеге жуық қаржы жұмсалыпты

(Дауыстар: 2)
  • 13 қаңтар 2014, 17:47 |
  • Пікірлер: 7
Тауда желбіреген туымызға былтыр 7 миллион теңгеге жуық қаржы жұмсалыпты

Мемлекеттік рәміздер мен «Қазақстан» жазуы орналасқан Ботпай тауында желбіреп тұрған туымыз өткен жылы алты мәрте ауыстырылыпты. Бір тудың бағасы 1 миллион 150 мың теңге, деп хабарлайды Аltaynews.kz тілшісі.

Байрағымыз жауын-шашынның астында, желдің өтінде тұрғандықтан оны жиі ауыстыруға тура келеді екен. Көлденеңі - 24, ені – 12 метр болатын көк туымыз өткен жылы алты рет жаңаланып, оған Өскемен қаласының бюджетінен 7 миллион теңгеге жуық қаржы жұмсалған.

«Өскемен-Тәртіп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Алматыдан алдын ала бірнеше туды сатып әкеліп қойғанын айта кетуіміз қажет. Есесіне, көк байрағымыз желге жыртылмай, күннің көзіне оңбай жаңа күйінде жыл бойы желбіреп тұрды. Мемлекеттік рәміздерді жөндеу және туды ауыстырып орнату жұмыстарын «ЮА Трансстрой» ЖШС қала бюджеті есебінен атқарып келеді.

Дарын Нұрсапаров
Мәлімет көзі: Аltaynews.kz

Пікірлер:

МЕН | 13 қаңтар 2014 18:02
Көк тудың желбірегені, жаныма қуат береді! туға қанша кетсе де артық емес. Миллион теңге деген мелочь қой қазір. Екі ай сайын емес, айына екі рет жаңалап тұрса да артық болмайды
Бозанбай | 13 қаңтар 2014 18:04
Таласқа түссе жан мен ту жан емес маған керегі, көк тудың желбірегені!
Патриотизм | 13 қаңтар 2014 20:11
Тудың желбіреп тұрғанына не жетсін!! Қазақстан тауында ілініп тұрған туға қараған сайын қуанып, настроением бір көтеріліп қалады. Поэтому туға миллиардтаған қаржы кетседе артықшылық етпейді
Квартирант | 13 қаңтар 2014 21:03
Айтсан қазір бәрі өтірік. Басымда әлі күнге дейін баспана жоқ. Сол ақшаға туды сатып алғанша, қаладан жұмыс іздеп келген мен сияқтыларға үй бермими ващще та
Эльмира | 15 қаңтар 2014 13:28
Осы жаналыкты жазган немесе осы жерге акеп жариялап койган /казах тилди газет бетине/тилшилерде намыс деген кайда Кай ел озынын туынын кутими туралы жазып есеп берыпты Бул улкен намысты оятатын жайт кой Не ушин бул акпарат Осы туды кутуге кеткен каржы унемделсе соннын тура тииймди жумсалатынына сенымдысыздер ме Егер тумызыды осынша каржыга кутип асемдеп саргайса жыртылса жаналап отырсак ол быздын мактанышымыз жане быздын шаруамыз емес пе Озге улт окилдери котерген осы быр жетесыз такырыпты оз ултымнын окилдери косан жарласып жагаласа жариялап жаткандарына оте налып отырмын
Уа-ха-ха | 15 қаңтар 2014 14:58
Тудан осынша ақша үнемделсе осындай болар еді, қайран желге кеткен қаржы немесе жетімдерге бермей ме сол ақшаны, жеп жатыр, деп жатыр деген аңгіме жоқ қой бұл ақпаратта. Керісінше туымыз сүміреймей, ай сайын ауыз толтырып айтатын ақшаға жаңартылып жатыр деп тұр ғой. Эльмира, тырнақтың арасынан микроп, арам шөптің арасынан укроп іздеп отыр)
Эльмира | 20 қаңтар 2014 16:32
жазып койгандарыныздын озы есеп бергендерыныз болыптур емес пе Осы жазгандарынызды колдап -- ап жарады деп кететын кауым корип турган жокпын керысынше кебйир намысы жоктар материалдык жагын куйттеп кетып жатыр Сондыктан осы аркылы салдарсыз мансиз бир ойлардын орши тусуине шок салып отырсыздар Акша айтылган жерде унеми дау болады Ал ту мен акшаны айтып кереги мулдем жок еди Ойбай жеп жатыр бекерге шашып жатыр деп айтпасаныз да осы ойлар жасырынып ак тур Акымак емес адамга коринп ак тур тым Айттепес такырыпты акшамен байланыстырып коймас едыныз укроооп микроооп)) Орыс тилди газеттерге тым жаксы болды бул такырып орман ореке саусактары талганша карсы жазып жатыр бирак олардын куйттегени де сол еди Ал сиз укроп микрооп дейсыз
Сіздің пікіріңіз
Ең танымал
Twitter Facebook Vkontakte
Пікірлер
Сауалнама
Өлім жазасы - керек пе?
Мақұлдаймын, ауыр қылмысты жазалау керек.
Заңды жаңарту керек, кінәсіздерді жазаламау үшін.
Қарсымын, басқа жаза түрі болу керек.
Қарсымын, бұл адамгершіліксіз.
Маған бәрібір.


Барлық сауалнамалар
Қазақстан Өскемен


Күнтізбе
«    Желтоқсан 2016    »
ДүйСейСәрБейЖұмСенЖек
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Жаңалықтар