Енді декретке алаңсыз шыға беруіңізге болады

(Дауыстар: 1)
  • 14 қаңтар 2014, 18:27 |
  • Пікірлер: 16
Енді декретке алаңсыз шыға беруіңізге болады

Декреттік демалысқа шыққан әйелдердің зейнетақы жарналары мемлекет тарапынан субсидияланатын болды, деп хабарлайды Аltaynews.kz тілшісі.

Бұл Президент қол қойған «Әлеуметтік қамсыздандыру мәселелері бойынша еліміздің кейбір заңнамалық актілеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Заң арқылы жүзеге асырылады.

Зейнеткерлікті қамтамасыз ету және әлеуметтік сақтандыру мәселелері жөніндегі заңнаманы жетілдіруге бағытталған Заңға сәйкес, тиісті 10 пайыздық жарнаның 4 пайызы міндетті әлеуметтік сақтандыру қаржысынан әлеуметтік төлемдер есебінен берілсе, 6 пайызы бюджет қаржысынан өтеледі.

Еңбек және әлеуметтік қорғау министрлігінің дерегінше, аталған төлемдерді жыл сайын Қазақстанда 150 мыңнан астам жұмыс істеуші әйел алады екен. Ел қазынасынан осы мақсатқа арнап 2014-2016 жылдарға 30,6 млрд. теңге қаражат қарастырылған.

Серік Әбілхан
Мәлімет көзі: Аltaynews.kz

Пікірлер:

Хохым | 14 қаңтар 2014 18:34
"Декретке екі рет!" деген акция жүргізу керек жас отбасылардың арасында...
Аида | 14 қаңтар 2014 19:49
Декретке қанша жылға дейін босатады?
Меруерт | 14 қаңтар 2014 20:02
Декреттік демалысқа шыққан әйелдердің зейнетақы жарналары мемлекет тарапынан субсидияланады дегені рас па???????? Рас болса, қанша пайызға өседі екен зейнетақы жарнасы?
Өскемен | 14 қаңтар 2014 20:08
Декретке екі рет емес 5-6 рет шығару акциясын жүргізсінде халықтың санын көтере алмайсын Хохым уктын ба
Бибігүл | 14 қаңтар 2014 20:38
Бәрі өтірік бәрі шын де қойсаңдарш и вообще сенбейм айтып отырган сөздеріне пенсияға жеткенге дейін өліп қалмасам болды әйтеу пенсияның жасын ұлғайтып тастап еще әйелдердің зейнетақы жарналарын көбейтеміз дид қой маған барып
Гүлжанат | 14 қаңтар 2014 21:07
Бұл жақсы жаңалық екен. Мынаны оқып қуанып, көкке ушып кетейін деп отырм ше. Рахмет бәрлеріне, рахмееееееееееееееееееееееееетттттттттттттттттттттт
nurdar84 | 15 қаңтар 2014 10:00
Өткенде жоғарыдан жанұядағы бала саны көбейген отбасылардң ипотекасы субсидияланады деген сыбыс естіп едім сол рас па екен? 3 бала болса 50 пайызын, 4 не одан жоғары болса 100 пайызын үкімет ағай өзі банкке барып төлеп тастайды-мыс деген жаңалықты кім естіді?
Жанат Курчатовтан | 15 қаңтар 2014 10:16
Курчатовта 4 баласы болса болды үй тегін беріледі. Сонысы жақсы бар ғой, Курчатовқа келіп тұрыңдар үй тегін болады
А.С. Пучкин | 15 қаңтар 2014 10:24
Курчатовқа барып, құр шатып жүргім келмейді))
А.С. Пучкин | 15 қаңтар 2014 10:28
Үкімет ағай сенің ипатекаңды төлеп тастаса Ертістің су кері ағып жоғалып кеткен КАЗсат табылатын шығар)) "Үкімет маған не береді" деп емес, "мен үкіметке не беремін" деп жоғары пафосты түрде ойлауларың керек джолдас пролетариаттар.
Айза | 15 қаңтар 2014 10:30
Иа, менин танысым бурын 3 баласы болган кезде квартира снимать етип туратын и потом 4 баласы дуниеге келген сон оган 3 болмели патердин килттин берди. Казир жагдайлары жаксы, уйлери жылы ари кен. Зейнетакы жарнасы канша процентке оседи?
Тимур | 15 қаңтар 2014 10:38
Курчатовка келіп құр босқа шатып жүресің деп саған біреу айтты А. С. Пучкин? Сөздің байыбына барып алсай
Омар | 15 қаңтар 2014 10:42
КАЗсат-тан құдай сақтасын)))))) Инаплитандар табатын боламыз
Оқымысты | 15 қаңтар 2014 11:01
Казсат демекші айтпақшы бізге ғарыштың тілін оқыта салмай ма сразу а то бекер мучатса етемиз агылшынды бир окып орысша бир окып давайте лучше Ғарыштың тілін оқып алайық ертен если што метеорит құласа инаплитандар келсе олардын да жагдайын жасаймыз есссеееееееееее
Мен | 15 қаңтар 2014 11:04
"Мені сен тауып па едің, Мені сен тауып едің еййййййй, бурын мәгәзінде қант 2,5 сом болатын қазір екі дүз елу теңге болып кетіпті"-айтқан мен емес Тракторшының махаббатынан үзінді)))))))))))
Кенжегүл | 15 қаңтар 2014 11:59
Көпбалалы отбасылардың жәрдемақысынр өсіріу туралы ештеңа айтқан жоқ па
Сіздің пікіріңіз
Ең танымал
Twitter Facebook Vkontakte
Пікірлер
Сауалнама
Өлім жазасы - керек пе?
Мақұлдаймын, ауыр қылмысты жазалау керек.
Заңды жаңарту керек, кінәсіздерді жазаламау үшін.
Қарсымын, басқа жаза түрі болу керек.
Қарсымын, бұл адамгершіліксіз.
Маған бәрібір.


Барлық сауалнамалар
Қазақстан Өскемен


Күнтізбе
«    Желтоқсан 2016    »
ДүйСейСәрБейЖұмСенЖек
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Жаңалықтар