Сағырдағы цехта күніне 25 бас ірі қара сойылады

(Дауыстар: 1)
  • 15 қаңтар 2014, 14:06 |
  • Пікірлер: 9
Сағырдағы цехта күніне 25 бас ірі қара сойылады

ШҚО, Ұлан ауданының Сағыр ауылында бой көтерген. Жаңа нысанның ашылуына қатысқан облыс әкімі Бердібек Сапарбаев, жергілікті тұрғындар үшін бұл цехтың маңызы зор екенін атап өтті.

Цех шағын болғанымен мүмкіндігі зор. Мұнда мал сойылып, етті тоңазытқышта қатырып қана қоймай, қақталған ет шығаратын да бөлімі бар. Әзірге күніне 25 бас ірі қара сойылып жатыр. Осылайша цехты өз қаржысына тұрғызған шаруашылық жетекшісі 10 адамға жаңа жұмыс орынын ашты. Сойылатын малды жергілікті тұрғындар мен шаруашылықтардан сатып алу көзделген.

Аймақтың азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз етуде бұл кәсіп өзіндік үлес қоспақ. Цех өнімі облыс орталығына жеткізіліп, арзан бағаға саудаланбақ.

ШҚО Ақпарат орталығы
Мәлімет көзі: Аltaynews.kz

Пікірлер:

Жанибекос | 15 қаңтар 2014 14:23
10 адамға емес, 4 адамға жұмыс беріп отыр. Бірақ, соның өзі қайда жатыр?..
Дастаниус | 15 қаңтар 2014 14:40
Ауылдың өзінде мал бар ессе Цехты ашқаннан не пайда тауып отыр? бәрінің өзінің малы бар соны соят та жей берет мыннан ериккен биреу болмаса баскадар ет алмайт
Гаури | 15 қаңтар 2014 14:44
Бәрін соя берсендер не қалады? Ақырындап сойындар әйтппесе тук қалмай қалад и аштан олесиндер))
Ньюс | 15 қаңтар 2014 14:46
Ой десеш көп адам жұмыспен қамтылыпты келесіде мені де жұмысқа шақырыңдарш пажалуиста
АнАнДи | 15 қаңтар 2014 14:48
Арзан баға болғанда именно қаншадан сатылып жатыр? Если арзан боп атса алып алмасам ба?Жарменкедегиден тым арзан бағаға сатыбатып атыр ма не? Кім біледі
Жанашыр | 15 қаңтар 2014 14:52
Ойбуй мына ірі қара малдардың қабырғасы көрініп тұр ғой вапще и паэтому наверна арзанга сатып жаткан шыгар. Байғүс малдар-ай кімнің қолына түссендер де баққыттыыыы болындар
Сиыр | 15 қаңтар 2014 14:53
Сойылмаудың бір ғана амалы бар алдын ала барып ПРИВИВка ектіріп алыңдар құрметті ірі қараластар!
Ақерке | 15 қаңтар 2014 15:17
Жанибекос, 10 адамға емес, 4 адамға ғана жұмыс беріп отыр деп саған кім айтты? Онда 10 адам жұмыс істеп жатыр
Тұрсын | 15 қаңтар 2014 15:42
Осындай ірі цехтар мен ет өңдейтін арнайы фабрикалар ашылса онда ісіміз оңға басатыны анық.Семейдегі ет комбинатын жөндесе тіптен қатып кетер еді
Сіздің пікіріңіз
Ең танымал
Twitter Facebook Vkontakte
Пікірлер
Сауалнама
Өлім жазасы - керек пе?
Мақұлдаймын, ауыр қылмысты жазалау керек.
Заңды жаңарту керек, кінәсіздерді жазаламау үшін.
Қарсымын, басқа жаза түрі болу керек.
Қарсымын, бұл адамгершіліксіз.
Маған бәрібір.


Барлық сауалнамалар
Қазақстан Өскемен


Күнтізбе
«    Желтоқсан 2016    »
ДүйСейСәрБейЖұмСенЖек
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Жаңалықтар