Наурыз айында Қазақстан 14 күн демалады

(Дауыстар: 11)
  • 20 қаңтар 2014, 12:33 |
  • Пікірлер: 18
Наурыз айында Қазақстан 14 күн демалады

«Демалыс күндері мен мерекелерді қоса есептегенде наурыз айында он төрт күні демаламыз» - деп жазады BNews.kz тілшісі электронды үкімет порталына сілтеме жасай отырып.

8 наурыз халықаралық әйелдер күні демалыс күніне дәл келгендіктен, қазақстандықтар наурыз айының 8-10 на дейінгі аралықта демалады. Сондай-ақ, биыл Әз Наурыз мейрамында 21-25 аралығында 5 күн демаламыз. Естеріңізге сала кетейік, өткен жылы қазақстандықтар наурыз айында 13 күн демалған болатын.

Ажар Сағатбекқызы
Мәлімет көзі: Аltaynews.kz
Айдар: Қазақстан, Қоғам | Кілт сөдер: наурыз мейрамы

Пікірлер:

Аида | 20 қаңтар 2014 12:42
Мынау жақсы жаңалық екен. Наурызды осы демалыстары үшін қатты жақсы көремін
Анар | 20 қаңтар 2014 13:02
Жақсы жаңалық екен
Олжас | 20 қаңтар 2014 14:10
Демалыстың көп болғаны жақсы, үйдегі біраз шаруаны бітіреміз
Қуаныш | 20 қаңтар 2014 14:20
Демалыс демалыс дегенше оданша жұмыс істеңдер
Лаура | 20 қаңтар 2014 14:25
Барлығын қосқанда қанша күн демалад екенбіз наурызда????
Казах | 20 қаңтар 2014 14:32
солай болайын деп тұр-ау, мамырда да мерекелер көп есссе, наурызда жақсылап демалып алыңдар мамырға дейін а то қай заман
Амангелді | 20 қаңтар 2014 14:36
Ең көп мейрамдары бар елміз ғой. Біз сияқты барлық мейрамды ұлтқа, ұлысқа бөлінбей тойлайтын мемлекеті жоқ шығар-ау бұл әлемде
Айша | 20 қаңтар 2014 14:41
Қуанышты жаңалық екен. Наурызда бұл күндері не істейтнімді қазірден бастап жоспарлай берейін, сіздер де сөйтіңіздер
Мақпал | 20 қаңтар 2014 14:45
Бұрындары наурызда үш-ақ күн демалатынбыз. Былтырдан бері жақсы болды 5 күн демаламыз, еще 8 наурызда тағы демаламыз, күштііііііііі
Дархан | 20 қаңтар 2014 15:07
ОООООО наурызда нәп нәрмальнә демалып алат екенбіз ғоййййййййй
Гульзия | 21 қаңтар 2014 13:13
демалысты канша кун берсе де тез ак отип кетеди гой
Лейла | 21 қаңтар 2014 17:40
Өте жақсы жаналық екен!!!!!!!!!!!!!!!!!
Жеті шатыр | 24 қаңтар 2014 16:33
Көктем жақындап күн жылыған сайын көңіліміз бірге жіби түсетіні бар. Келе жатқан Жаңа жылдарыңызбен, ағайын!
Айгүл | 27 қаңтар 2014 13:53
өте тамаша жаңалық керемет
камила | 28 қаңтар 2014 16:29
Неге алты күн оқитындар солай демалмайды, бес күн істейтіндер ғана көп демалады дұрыс емес, біз алты күн оқимыз және аз демаламыз. Ал бес күн оқитындар көп демалады, ЗАҢ қайда?????? Не бәрін 5 күндік қылсын, Әділет қайда???????
раушан | 21 ақпан 2014 11:48
Эхх, шіркін, демалыс!!! Әйтпесе, аттестациядан әбден шаршап кеткен едіккккк...
райхан | 26 ақпан 2014 14:34
Неге аз демаламыз?! Шаршадық біз.
бибонш | 26 ақпан 2016 17:41
1 наурыз алгыс айту куни демалмаймыз ба
Сіздің пікіріңіз
Ең танымал
Twitter Facebook Vkontakte
Пікірлер
Сауалнама
Өлім жазасы - керек пе?
Мақұлдаймын, ауыр қылмысты жазалау керек.
Заңды жаңарту керек, кінәсіздерді жазаламау үшін.
Қарсымын, басқа жаза түрі болу керек.
Қарсымын, бұл адамгершіліксіз.
Маған бәрібір.


Барлық сауалнамалар
Қазақстан Өскемен


Күнтізбе
«    Желтоқсан 2016    »
ДүйСейСәрБейЖұмСенЖек
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Жаңалықтар