2013 жылы қытай халқының саны қаншаға көбейді?

(Дауыстар: 1)
  • 20 қаңтар 2014, 17:12 |
  • Пікірлер: 9
2013 жылы қытай халқының саны қаншаға көбейді?

Reuters агенттігі келтірген мәліметке сәйкес, ҚХР мемлекеттік статистика басқармасының есебімен шығыстағы көршіміз өткен жылы 6,68 миллион адамға көбейген. Бұл - Ганконг, Макао және Тайвань аралдарын қоспағанда, деп хабарлайды Аltaynews.kz тілшісі.

Өткен жылы Қытайда 16,4 миллион бала дүниеге келіп, 9,72 миллион адам о дүниелік болған. Осыған сәйкес қытай халқының табиғи өсімі 2013 жылы 0,49 пайызды құрап отыр. Ер адамдар санының басымдылығы баяғыдай – 697,28 миллион, әйелдер саны – 663, 44 миллион.

Естеріңізге сала кетейік, қазыр мұндағы « бір отбасы – бір бала» саясаты сәл жұмсарған. Бұрын елдегі аз ұлттардың өкілідеріне және ауылдық жердегі отбасыларға тұңғыш бала қыз болған жағдайда ғана екінші баланы өмірге әкелуге рұхсат берілген болатын.

Дарын Нұрсапаров
Мәлімет көзі: Аltaynews.kz
Айдар: Қоғам, Әлем

Пікірлер:

Найман | 20 қаңтар 2014 18:48
Мыналар жыл сайын тіпті көбейіп бара жатыр. Біз қашан мындарды қашан, қай жылы, қай ғасырда қуып жетеміз?
Дидар | 20 қаңтар 2014 18:52
Миллиардтың ауылы алысқа кетіп, триллион боп кетпесін қара қытайлар))
Абу Даби | 20 қаңтар 2014 19:25
аздығымыз кедергі а так та мында мындарды соғыссақ жеңіп кетеміз
Фариза | 20 қаңтар 2014 19:31
сандары да көп, сападары одан да жақсы (милары джынды істеп тұр)
Сайраш | 20 қаңтар 2014 19:33
Қыз ұл деп бөлетіндерді жек көрем, баланың бәрі жақсы жаманы жоқ
АнАнДи | 20 қаңтар 2014 19:36
2013-те қазақтың саны қаншаға жетіпті, соны айтыңдарш
Рифат | 20 қаңтар 2014 19:49
Қытайлар сияқты көбейуімізге аздығымыз кедергі
Қазақгүлі | 20 қаңтар 2014 19:50
... осыдан біраз жыл бұрын ЕБ-ы 20 миллионға жеткіземін деп бөскен...өзі қорқып кетті ол идеясынан. Өйткені ана мен балаға өркениетті елдер сияқты жәрдемақы төлеуге, бір жері шыдамады опщым....бірінші кедергі сол,жас отбасына қолдау жоқ,араб еліндегідей,Еуропаны айтпағанда
Орынгүл | 20 қаңтар 2014 21:55
Айтпақшы бар ессе осы қытайдарды естігем салафанмен ауа сатып алад деп, бейшаралардың күні не болмақ халқы көбейіп кетсе, аяймын
Сіздің пікіріңіз
Ең танымал
Twitter Facebook Vkontakte
Пікірлер
Сауалнама
Өлім жазасы - керек пе?
Мақұлдаймын, ауыр қылмысты жазалау керек.
Заңды жаңарту керек, кінәсіздерді жазаламау үшін.
Қарсымын, басқа жаза түрі болу керек.
Қарсымын, бұл адамгершіліксіз.
Маған бәрібір.


Барлық сауалнамалар
Қазақстан Өскемен


Күнтізбе
«    Желтоқсан 2016    »
ДүйСейСәрБейЖұмСенЖек
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Жаңалықтар