Кәрім Мәсімов уақытша ҚР мемлекеттік хатшысының міндетін атқаратын болды

(Дауыстар: 1)
  • 21 қаңтар 2014, 16:26 |
  • Пікірлер: 17
Кәрім Мәсімов уақытша ҚР мемлекеттік хатшысының міндетін атқаратын болдыМемлекет басшысының жарлығымен ҚР мемлекеттік хатшысының міндетін атқарушы қызметіне, ҚР Президент әкімшілігінің жетекшісі Кәрім Мәсімов уақытша тағайындалды. Бұл туралы Ақорда сайтында хабарланған.

Марат Тәжин басқа жұмысқа ауысуына байланысты Мемлекеттік хатшы қызметінен босатылды.

Сонымен қатар Президент, Қазақстанның Ресейдегі Төтенше және Өкілетті Елшісі Ғалым Оразбақовты да қызметінен босатты.

Дарын Нұрсапаров
Мәлімет көзі: Аltaynews.kz

Пікірлер:

Олжас | 21 қаңтар 2014 17:18
Мәсімов ешқашан жерде қалмайды)))))
Ақнұр | 21 қаңтар 2014 17:19
Марат Тәжин қайда ауысты
Жантөре | 21 қаңтар 2014 17:25
Мәсімовтың орнына ақордаға кім барады? Тағы да ара бері ауысулар басталайын деп тұр-ау
Айман | 21 қаңтар 2014 17:32
Кәрім Мәсімовтың шала қазақшасын тағы тыңдайтын болдық-ау))))
Дина Катоннан | 21 қаңтар 2014 17:35
Мемлекеттік тілде еркін сөйлей алмайтын саясаткерлердің тізімін жасар болсақ, алғашқы «мәртебелі» орындардың біріне Кәрім Мәсімовтің ілігетіні даусыз. Өйткені, Кәрім Қажымқанұлының қазақшасы «Курметти ханымдар мен мырзалардан» арыға аспайды ессеееее
Томи | 21 қаңтар 2014 17:36
Кәрім Мәсімов бұрын қазағынан орысы көп болған Целиноград қаласында туып өсіпті. Алғаш оның тілі қазақша шықпағаны сондықтан болар мүмкін
Ақтөре | 21 қаңтар 2014 17:37
Мәсімовтан басқа сенімді ешкімі қалмаған ба?????????????
Қуаныш | 21 қаңтар 2014 17:39
Мәсімов 1995-2000 жылдар аралығында елдің іргелі банктерінде басшылық қызметте еткен. Мүмкін банк саласында жүргеннен кейін мемлекеттік тілді білуді қажет деп санамаған болар
Айтолқын Затоннан | 21 қаңтар 2014 17:41
Естеріңде бар ма, Кәрім Мәсімовтің 2007 жылдың 10-қаңтарында ҚР Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың жарлығымен ҚР Премьер-Министрі болып тағайындалған кезде: «Сиз билесиз гой мен бурын казак тилинде нашар сойледим. Бирак казыргы кезде меным озим баска укимет мушелерге егер уакытымыз болса, егер мумкындык болса, быз тек кана казакша сойлеймиз. Бырак казыргы кезде букил халыкка казак тилинде сойлей алмаймын. Сол себепти мен ен алдымен казак тилинде сойлей бастадым», – деп мемлекеттік тілді меңгеруді қолға алған сияқты ет типа)))
Баке | 21 қаңтар 2014 17:43
Мәсімов Кәрім — 2012 жылдың 24 қыркүйегінен бастап Президент Әкімшілігінің басшысы, Қазақстан Республикасысының Премьер-Министрі (2007 - 2012), мемлекет қайраткері. Мамандығы бойынша қаржыгер, заңгер, қытайтанушы, экономика ғылымдарының докторы болған азамат. Неме менсінбей отырсыңдар, өздеріңше боп
Азамат Айдынұлы | 21 қаңтар 2014 17:45
«Әп-әдемі ән еді, пұшық айтып бүлдірді» демекші, Кәрім Қажымқанұлының орыс, араб, ағылшын, қытай тілдерін еркін меңгергені орынды-ақ, бірақ мемлекеттік тілде таза сөйлей алмауы өкінішТІ
Қайсар Қуатов | 21 қаңтар 2014 17:46
Таза уйғыр! Өзге тілдің бәрін біледі бірақ қазақ тілінде сөйлей алмайды. Бұл полиглот тоғыз тіл біледі. Рахат Алиевтин китабында солай жазылған. Ад бұл мұртты қазақшаны да үйреніп алар еді, тек оның қолданысы тар. парламентте, жоғары жақта қазақша ешкім сөйлемейді.
Өскемендік қыз | 21 қаңтар 2014 17:48
Қанша жыл болды үйренетін уақыты болды емес пе . Өзінің үйренейін деген ниеті жоқ болып тұрғо. Қазақ тілін білмей қалай мемлекеттік қызметтеістеп жүр екен, ұялмай ма екен!
Іңкәр | 21 қаңтар 2014 17:54
Баяғыда кытай журналистерінін Казакстан туралы репортажында онын улты уйгыр деп таныстырды. Будан болек кандай далелдер естіген едініздер, сол туралы айтыныздаршы? Шынында ол уйгыр ма?
Дидар | 21 қаңтар 2014 19:56
Марат Тәжин қызметінен неге кетті? Оның орнын кім басады? М.Тәжин қандай қызметке кетті?
Көркем | 22 қаңтар 2014 10:13
Тәжин қызметтен кетті... Ақордада жаңа ауыс-түйістер басталып жатыр
Ислам | 22 қаңтар 2014 10:36
Ұйғырлар арсыз болады, күлімсіреп жүріп, өтірік күліп жүріп, алдамшылық істейді. Кәрім Мәсімовтың осы ұятсыз мінезі тұрғанда Қазақтың маңдайына біткен тұлғаларын ұлықтау, мынау мәңгүрт шаталар үстемдігі ақырласқан соң шындап басталады. Уақыт бәрін де орнына қояды. Шың басына өрмелеп шыққан жыландарды қалықтап ұшқан қырандар қоқысқа лақтыратын болады.
Асықпаңдар, ағайын, ар майданы әлі алда!!!
Сіздің пікіріңіз
Ең танымал
Twitter Facebook Vkontakte
Пікірлер
Сауалнама
Өлім жазасы - керек пе?
Мақұлдаймын, ауыр қылмысты жазалау керек.
Заңды жаңарту керек, кінәсіздерді жазаламау үшін.
Қарсымын, басқа жаза түрі болу керек.
Қарсымын, бұл адамгершіліксіз.
Маған бәрібір.


Барлық сауалнамалар
Қазақстан Өскемен


Күнтізбе
«    Желтоқсан 2016    »
ДүйСейСәрБейЖұмСенЖек
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Жаңалықтар