Белсенді студенттер шаңғы базасында демалды

(Дауыстар: 1)
  • 29 қаңтар 2014, 11:27 |
  • Пікірлер: 7
Белсенді студенттер шаңғы базасында демалды

Болашақтың кілті жастардың қолында. Сондықтан, жастар мәселесі еш уақытта назардан тыс қалған емес. Оларды спортпен шұғылдануға, салауатты өмір салтын ұстануға шақыру шаралары жиі қолға алынуда, деп хабарлайды Аltaynews.kz тілшісі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеттің баспасөз қызметінің ақпаратына сілтеме жасап.

«Дені саудың – жаны сау». Бабалардан қалған осы нақылды ту етіп ұстап, спортты жанына серік еткен Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің студенттік Парламенті сенбі күні шаңғы тебу базасында демалып қайтты. Бұл бір жағынан спортпен шұғылданып, бойды жат әдеттерден арылту болса, екінші жағынан жастардың көңілдеріне демеу болды. Көңілдерін де бір серпілтті.

Шаңғы тебу базасында өткен кішігірім демалыс белсенді студенттердің көңілінен шықты. Енді олар қоғамдық өмірге бел шеше кірісіп, белсенді студенттердің еңбек етуге деген құлшыныстары арта түскені даусыз.

Жібек Серғазы
сурет автордікі
Мәлімет көзі: Аltaynews.kz

Пікірлер:

Бекзат | 29 қаңтар 2014 14:37
Қар жоқ биыл қайда барып сырғанап жүр))) Уа-ха-ха, әлде Африкадағыдай трасстың үстінде сырғанап жүрді ме екен?
Айдос | 29 қаңтар 2014 22:06
бәлкім өзің бармаған соң білмейсің шамасы, қар бар АЛЛАға шүкір!!!
Айдосқа | 29 қаңтар 2014 22:50
Барғанмын, біреу мені барған жоқ деп айтты ма не? Білеміз, што Семейде де оңып тұрған қар жоғын, олай өтірік айтып кімді алдағың келед бауыреемммм??????
Аида | 29 қаңтар 2014 22:55
Оййййййййй, сол Семейдің шаңғы базасы жаман, тіпті, барғың келмейт бар ессе, бұрындары сонда оқығам ше мектепте со кезде үнемі қыста барып тұратынбыз, онша емес негізі, ну бірақ әркімдікі өзіне ай көрінер көзіне деген сөз бар ғоййййй)
Парасат Семейден | 29 қаңтар 2014 23:01
Күшті демалып қайттық. Іштерің күйіп айтып отсыңдар-ау деймін дә, таза ауада тыныстап, демалғанға не жетсін шіркін!!!!
Құралай | 29 қаңтар 2014 23:03
Бәрінен бұрын қарағайдың иісі мұрыныңды жарады. Тамаша! Шаңғымен сырғанада тура бар ғо керемет, сөзбен айтып жеткізу мүмкін емес. Қар да жетеді, аяз да артығымен бар біздің Семейде
Өскемен | 29 қаңтар 2014 23:18
Біздің катокқа жетпейт, Жетішатырдың шаңғы базасы да, кәнки тебетін жері де))) Десең ия...
Сіздің пікіріңіз
Ең танымал
Twitter Facebook Vkontakte
Пікірлер
Сауалнама
Өлім жазасы - керек пе?
Мақұлдаймын, ауыр қылмысты жазалау керек.
Заңды жаңарту керек, кінәсіздерді жазаламау үшін.
Қарсымын, басқа жаза түрі болу керек.
Қарсымын, бұл адамгершіліксіз.
Маған бәрібір.


Барлық сауалнамалар
Қазақстан Өскемен


Күнтізбе
«    Желтоқсан 2016    »
ДүйСейСәрБейЖұмСенЖек
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Жаңалықтар