Мектеп дәретханаларына бейне бақылау камералары орнатыла ма?

(Дауыстар: 1)
  • 29 қаңтар 2014, 17:04 |
  • Пікірлер: 7
Мектеп дәретханаларына бейне бақылау камералары орнатыла ма?

Өскемен мектептеріндегі бейнебақылау камераларының саны екі есеге көбейеді. Өткен жылы қаладағы қырық бес мектепке 268 камера орнатылса, биыл бақылау құрылғылары 536-ға көбеймек, деп хабарлайды Аltaynews.kz тілшісі.

Бұл – оқушылардың үзіліс уақытында мектеп ішінде немен айналысатындарын бақылау үшін қажет.

- Камералар оқушылар көптеп шоғырланатын дәліздерге орнатылады. Мектептің кіре берісі де бақыланатын болады. Балалар санының көптігінен ұстаздар мен күзетшілерге мектеп ішіндегі тәртіпті қадағалап отыру қиынға соғады, сол себептен де қолданысқа бейне бақылау құрылғыларын енгізіп жатырмыз, - дейді ШҚО білім басқармасының басшысы Асқар Нұрғазиев.

Дәретханаларға камера орнату жөніндегі сұраққа басшылық тарапынан жауап берілген жоқ. 2013 жылы мұндай да ұсыныс болған. Бұған негіз болып отырған мәселе оқушылардың дәретхананы төбелестерге арналған ринг, немесе шылым шегетін орын рет ретінде пайдалануында.

Дарын Нұрсапаров
Мәлімет көзі: Аltaynews.kz

Пікірлер:

Жасұлан | 29 қаңтар 2014 17:10
Дәретханаға бақылау камерасын орнатқаны несі? Оданда егер ұл балалар жиі жиі төбелеседі десеңіздер, енді мектепте ер мұғалімдер бар ғой солар барып бақылап тұрсада жетет қой.
Назерке | 29 қаңтар 2014 17:46
Дәретхананың кіре берісіне орнатуға болады. Бейне бақылау көп болса, тәртіп күшті болат енше мектепте, содан соң сыртта да барлық жерге орнатып тастаңдар! Ақыл екен мынадарың....
Айдын | 29 қаңтар 2014 18:06
Дәретханаға дейін камера орнататындай мектептегі қал-ахуал тіптен қиын бе не? Бірақ, баланың қай ортада өзін қалай ұстайтындығы үйдегі тәлім-тәрбиеге байланысты емес пе?
Әлия | 29 қаңтар 2014 18:15
Орнатып керек емес. Бұндайды қай мақұлық айтып жүр сендерге? Қай мемлекеттен көрдіңдер што мектептеріндегі туалетте камера тұрғанын!!!!!! Айтарға сөз жоқ, ұят қой мынау дегенің?! Деңгейіміз соншалықты төмендеп кеткеніме сонда???? Сене алар емеспін
Аида | 29 қаңтар 2014 22:59
Тәртіпке бағынған құл болмайды.
(с) Бауыржан Момышұлы
Өскемен | 29 қаңтар 2014 23:07
Кезінде қазақтар бейнебақылау құрылғысында, түрме дегенді де атымен де затымен білмеген, мүндай сорақылықтың бәрі қайдан шығып жатыр осы?! Бәрі баланың сана-сезіміне,ақылына байланысты төбелесем десе камера түгілі охраникте ажырата алмайт рингтегі (дәретханадағы) боксерларыңды
Нурмухаммед | 8 желтоқсан 2014 23:46
Бейнебақылауға бюджеттен қаражат бөлудің еш қажеті жоқ, ең бірінші мектеп әкімшілігі ата-аналармен тікелей жұмыс жасауы керек. "Ұяда не көрсе - ұшқанда соны іледі".
Сіздің пікіріңіз
Ең танымал
Twitter Facebook Vkontakte
Пікірлер
Сауалнама
Өлім жазасы - керек пе?
Мақұлдаймын, ауыр қылмысты жазалау керек.
Заңды жаңарту керек, кінәсіздерді жазаламау үшін.
Қарсымын, басқа жаза түрі болу керек.
Қарсымын, бұл адамгершіліксіз.
Маған бәрібір.


Барлық сауалнамалар
Қазақстан Өскемен


Күнтізбе
«    Желтоқсан 2016    »
ДүйСейСәрБейЖұмСенЖек
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Жаңалықтар