Өскемен Өскемен ауа райы +4 oC
Семей Семей ауа райы 0 oC

Қайрат Нұртас СЕМЕЙ ХАЛҚЫН қалай алдап соқты?

(Дауыстар: 80)
  • 22 ақпан 2012, 09:52 |
  • Пікірлер: 440
«Ауырмайды жүрек» деп ән салып, талай қыздың арманына айналған Қайрат Нұртас Семей халқының жүрегін ауыртып кетті. Иә, дәл солай. Қалың тыңдарман өнеріне тамсанып, «әулиедей» көріп жүрген әнші жігіт ақпанның 15-і күні кешкі сағат 9.00-ге белгілеген концертін өткізбестен табанын жалтыратып кетті.

Қайрат Нұртас СЕМЕЙ ХАЛҚЫН қалай алдап соқты?

Ал қып-қызыл ақшаға билет сатып алып, ән тыңдауға келген дүйім жұрт болса тақырға отырғызған «тазша баланың» мына әрекетіне қатты күйінді. Қалалық мәдениет үйінің алдында жиналып алып, жас әншінің құлағын бір шулатты. Қайраттың ел абыройын айрандай төккен оқиға былай болыпты.

Жергілікті тұрғындардың айтуына сенсек, «15-ақпанда Қайрат Нұртастың жеке концерті өтеді» деген хабарландыру Семей көшелерінде бір ай бұрын ілініп, телеарналардан көрсетіліпті әдеттегідей. Сүйікті әншісінің сонау Алматыдан ат арытып келетінін естіген жұртшылық дәл сол күні тайлы-тұяғы қалмай қаладағы мәдениет үйіне ағылмасы бар ма, кең ғимаратқа сыймай қалады. Содан не керек, Алатаудың баурайынан арнайы сапарлап келген соң сарыла күткен көрермендерінің көңілін табуды жөн санады ма екен, әлде түсетін ақшасына қызықты ма екен, кім білсін, әйтеуір Қайрат мырза кешкі 7.00-дегі концертіне кіре алмай қалғандар үшін екі сағаттан соң 9.00-де тағы да ән шырқап беруге келісіпті. Алайда ән кешінің алғашқысын ойдағыдай өткізген ол екінші концертіне келместен қарасын батырған екен. Қыстың аязды күнінде мәдениет үйінің алдында бір сағаттан астам уақыт күткен жүз қаралы адам ақыры төзімдері таусылған соң шу көтеріп, жағдайды түсіндіріп беруді талап етеді. Мән-жайды анықтауға тырысқан мәдениет үйінің әкімшілігі Қайраттың продюсерін «итпен іздеп» әрең табады. Табуын тапқанымен продюсердің: «Қайрат ауырып қалды, концертті өткізе алмайды» деген уәжі ешкімді қуанта қоймады, сендірген де жоқ. Себебі, бір сағат бұрын ғана Қайрат Нұртас сахнада ортекедей ойнақтап, ән салып жүргенін елдің көзі көрген. Сөйтсек, уәделі ән кешінің өтпей қалу себебі басқада жатқан секілді.

Қайрат Нұртас СЕМЕЙ ХАЛҚЫН қалай алдап соқты?– Бұл концертке филармонияның ешқандай қатысы жоқ. Қайраттың әкімшісі бізге хабарласып, ғимарат сұраған соң көмектесіп жіберуге келіскенбіз. Концерт болатын күні жұрт көп жиналды, тіпті, мәдениет үйінің аузы-мұрнынан шығып кетті. Көрермен қауымның көптігін ескерген Қайраттың әкімшісі кешкі сағат 9.00-де концертті қайталап қоятындарын мәлімдеп, билеттерді саудалай бастады. Біз егер жүздің үстінде ғана адам жиналса, ән кеші өте ме, жоқ па деп сұрадық және адамдарды босқа әуреге салып жүрмеуді ескерттік. Әкімші жігіт «Әрине, өткіземіз» деп нақты жауап берген, алайда артынан жүзден астам адамға билеттің сатылғанын білген соң алғашқы ойларынан айнып қалды. «Қайратымыз ауырыңқырап тұр, өткізе алмаймыз» деген себептерін алға тартты, – дейді Семей қаласындағы Ә.Қашаубаев атындағы филармонияның әкімшісі Дина Бейсембаева.

Қош, солай-ақ делік. Әкетіп бара жатқан ауруы болса, өзін тағатсыздана күткен тамам жұрттың алдына шығып жағдайын түсіндірсе ешкім де оның шапанын шешіп алмас еді ғой.

Шынтуайтына келсек, бұл – қара ормандай қалың тыңдарманды құрметтемеу, аппақ адал ниетімен әншісін құшақ жая қарсы алатын ағайынның еркелеткенін көтере алмау. Өнер – халықтікі, өнерпаз да халық үшін жаратылған адам. Ендеше, біздің әншілерге құлқынның қамынан гөрі ұлтының алғысын алғаны әлдеқайда абзал емес пе?! Бұдан соң семейліктер Қайраттың өнерін тамашаламақ түгілі әндерін тыңдамауға бекініп отыр.

P.S. Айтпақшы, Қайрат Нұртастың бұл – Шығыс жұртының шырқын алғаш қашыруы емес. Өткен жазда ол Зайсан қаласында өзінің ән кешін межелі мерзімнен үш сағатқа кешігіп бастағаны бар. Ен-дігісі – мынау. Бір қызығы, қазақ эстрадасының тағы бір жас жұлдызы Бейбіт Қорған өзінің гастрольдік сапарларының бірінде бес адамның алдына шығып, зәулім сарайда өнер көрсеткен-ді.

Мәлiметтiң көзi: Altaynews.kz

Пікірлер:

Раушан | 5 маусым 2013 13:42
Ех, қазақ аға-әпкелерим, іні-қарындастарым. бұл алдериниз не сумдык. Әр адамнын ағымен қарасы бар, бұл өмірге айтар наласы бар дегендей... неге сонша өнер адамдарын сырттай сөктініздер а??? мен соны түсінбедім. Сіздер ен бірінші өздерінізді дүзеп алсаныздаршы, біреуди соге бермей.
Раушан | 5 маусым 2013 13:47
шығыс жұртына айтарым қайрат нұртасты жамандаудын еш қажеті жоқ...
сіздер қазыр қайраттын өлендерін тындап ұялы телефондарынызда сақтап жүрсіздергой. енди неге соге бересиздер. Раушан. Шыгыс Казакстан Облысы. Семей қаласы.
АнелЬя | 10 маусым 2013 14:17
Сәкен Майғазиев мал екенсиз,Кайраттын ата-анасында не жумысыныз бар
КАйрат Нуртас | 13 маусым 2013 14:33
Айгерим мен сени суемин
Анара | 15 маусым 2013 13:22
менің өз ойым қайрат нұртас жақсы әнші. әндері де жақсы . оны көралмағандықтан кейбіреулер әр түрлі нәрселер айтып жур. мен ешкімге сенбеймін! ол тамаша әнші!!!!!!!!!! мен осыны білем
адил | 17 маусым 2013 10:39
кайрат нуртас мяу
айерке | 23 маусым 2013 17:06
Кайрат Нуртас сиздин даусыныз оте керемет мен сизди оте жаксы коремин!
Сезим | 30 маусым 2013 22:30
Кайрат кызтеке анши.и маиысып жынына тиеди. кыздар сонын кай жерин унатады екен
Айс | 1 шілде 2013 16:47
Қайрат Нұртас болмай қалған әнші. Оның әндері жақсы бірақ ән жазу туралы түк білмейді. Жәй қасында жүрген адамдар xалықтың ақшасың жинап ақшаның көмегімен атақты болып жүр. Оданша шын таланты бар Асан Пердешев болғанда xалық оның еш бір жағынаң сөкпес еді. Ал Қайраттың тіпті шын таланты болмасада тіпті өзінің үйленгенің де айта алмайды. Алдымен оған адамдық қасиетті үйреніп алсың. Ал Асанда ер мінезді қасиеттердің барлығы бар. Осы екеуі ән айту жағынан жарысады ма?
Жанна | 2 шілде 2013 14:29
Әндеріңде мағнасы жоқ, жлайбереді. Баяғы кездегі өлендер сияқты емес. Артынан неге кешірім сұрамайды? Нағыз әртіс болса.
ЛАШЫН | 12 шілде 2013 11:11
Kайрат сонбейды лаулап жаткан от сиякты жана береды ал оны жаксы корып силайтындар жануына комек теседы ал коралмайтын сорлы бишаралар ойларын ыске аспайды себебы кайратты дуние жузнын жартысы таниды скора букылы таныганда сендер вирустар сиякты каласндар кайрат аркашан казак естр.мангылык журе береды. Айтар тылек усыныстарын болса Lashin.k.n_9_9@mail.ru
алмас | 14 шілде 2013 01:02
какой привет такой ответь Кайраттын андери унайд бирак инеттеги видеосын корип конылым калд Сакен Майгазиев супер буредин атын жамылып жазбандар Кайраттыкы дурыс емес
алмас | 14 шілде 2013 01:04
Жане ол андерди урлайд аркимнин оз пыкыры
нуржан шабданбеков | 14 шілде 2013 14:48
мына жерде катын сиякти еркектеринде осек согып отир гой,егер пиздец болсандар нуртасти тауып бетине айтиндар..жер бетинде ишитар малдар шинимен коп екен..
жанаарка | 14 шілде 2013 14:55
кабиденова перизатка толигимен косылам... созинин жаны бар, жарайсин карагандылыктар
алина96 | 15 шілде 2013 10:25
алға Кайрат Нуртас андері керемет.
Киелі Тараз | 17 шілде 2013 16:19
Қайраттай болып алаңдар алдымен тыңдап отырған жамағат олетін бала молаға жүгіреді демекші кәзігі кезде әйелдерғана өсек айтама десек біздің қазақтада еркектің ұрғашылары да бар екен ағайын сондықтан аңдамаи сөилеген ауырмаи өледі дегендеи әр басқан ізімізді әр аитқан сөзімізді аңдап сөилеп аяғымызды аңдап басаиық.
айша | 18 шілде 2013 17:50
мен 9 жастам о,агайын мына маскараны баска улт корсе уялмайсындарма? не деген маскара кайрат ага нашар ан айтсада жаксы ан айтсада мейли айтеуир оз-озимизди биз жамандап олемиз бе? не деген адамсыздар оз-озимизди,оз ултымызды,оз халкымызды жамандап жогары да 1кыз айтады кайрат аганы олтиремин буындырам дейдй онда сал20жылдан кейн казак дейтин улт жок болатын секилди гой сиздердин дауларынызга караганда!
айша | 18 шілде 2013 18:18
мынау касакана багана 3 страницаны коргенимде сакен майгазиев кайратты жамандаган ал енди мейрамбек баганагы создер осы жерде жазылган утир нуктесине сондыктан сакен мен мейамбек ти жамандамандар
Гульмира | 19 шілде 2013 16:08
Жарайсың Қайрат ешкимнің сөзін қыстыр ма? олар сени көре алмайды
Баян Есентаяева | 22 шілде 2013 00:04
Кайрат оте жахсы анши ол маган да унайды бирак менин кеш ю тобына жетпеди))))
Баян Есентаяева | 22 шілде 2013 00:09
Жасасын кеш ю тобы
АЯУЛЫМ МАКСУТОВА | 25 шілде 2013 15:22
мен сени суйем кайрат нуртас, бирак сен нашакорсын гой билем =) мен аягозде турам кел бизге консерт бер
КУНДЫЗ | 26 шілде 2013 16:50
жалгыз каират нуртас кыргыздин анин урлаиды деппединдер. онда кызы орик. шок кыздар т.б казактын ани шыгар. шамалы оиланып жазшандаршы. не болды сонша. ей адамдар кайрат нуртаста адам. ал енди алдады дегенге келсек ен алдымен карат агаидын озинен сорандар не болганын. ар кимнин созине ере бермеи
толганай | 27 шілде 2013 12:06
АнелЬя, мыны сакен ага жазган жок, сакен аганын атынан быреу жзды, ол кысы ондай жазбайды, былып алып жазсан Анелья
аяулым | 29 шілде 2013 10:50
семейліктер уйалындар кайрат нуртас олай истемейди ози айткан жокпа жарайсын бағдарламасында казир кайрат нуртастын атын жамылып тирлик жасап акша тауып жургендер аз емес кайрат нуртас интернетке вопшем жоламайды озиде айткан.сол ушин оттап ар денеге сене бермениздер ал жағымсыз видиога келетин болсак.онын барин кайратка уксайтын адамдар истеп ин шыгарады бул омирде адамга адам уксай береди.кайрат журеги жумсак адам иа сал ойңактап қалған бирак тури айтып тур кирпиа3 адам екенин кайрат ошпейди керсинше жарқырай туспек алла да оны бұндай даржеге котермес еди.жаман болса осы уақытка дейн тусип калар еди алла да жаксыны биледи сосын оны желеп жебейди.
Дастан А | 1 тамыз 2013 18:16
Кайрат вашы песни душевние и прекрасны нет слов я в сваем городе испалняю ваши песни по празникам мы хоти жители города Сарани карагандинской облости увидит и услишат ва концерт приглашаем вас в наш город прижайте ждем вас с нетерпением
жадыра | 21 тамыз 2013 00:29
Жанар оз турине карап алшы. Не ушин кеширим сурау керек толык жазбайсын ба.
Нази:-) | 22 тамыз 2013 18:12
Кайрат Нуртас супер сакен мен еркiн агалардын атынан жазгандар не семейлiктер не кореалмайтындар мал осекшiлер екенсиндер жолдарн болмай калсын Кайраттн атынан жазган адам мал коргенсиз екен.. Барибирде Кайрат халыктын адамы
дина | 27 тамыз 2013 05:11
оданда сабактарынды окысандаршы жамандаганша
мадина | 1 қыркүйек 2013 00:23
Кайрат Нуртас жолы болган анши. Ол суйкимди и кылыкты. Адамды сонысымен де озине баурап алады. Онын андери магыналы жаксы андер. Мен онын андеринин кобисин суйип тындаймын. Бирак онын андеринин омири кыска. Ягни бугин хит болып жургенмен ертен баска жана анин шыгарса ески ани умытылып кетеди. Ол бугинги кунге гана жаксы анши. Кайрат будан ары карай орлеп осуи ушин енди уздиксиз жана андер шыгарып отыруга миндетти. Себеби олай етпесе омири кыска умытылып кететин анши болып кала береди. Кайратты Роза, Мейрамбек, Сакен аншилеримиздин денгейине жете алмайды. Олардын аниндей андери жок онын. Ал Кайраттын Семейдеги окигасына келетин болсам Кайраттын бул кылыгы улкен уят болды. Кайрат халык адамы болган сон ози ушин емес халкы ушин жанын салып енбек етуге тиис. Мейли ол концертти откизбегенинин бир себеби болган шыгар бирак ол дуйим журтты далада калдырмай ел алдына шыгып жагдайын тусиндирип кеширим сураганы дурыс еди. Халык адамы болган кез келген тулга ардайым озинин пайдасы ушин емес, халкынын алгысы ушин енбек етсе деймин. Ендиги айтарым биз озимиз суйген аншимиздин омирин билуге кумартамыз. Расында неге ол озинин уйленгени жайлы, айели, кызы жайлы ештене айтпайды. Биздин де билгимиз келеди гой.
Мерука | 1 қыркүйек 2013 12:32
Кайрат Нуртаска:
Суйем сени суйемин журегиммен
Неге жаным сезбейсин журегинмен
Сени суйеди сен деп гана согады
Жудырыктай журегим дирилдеген
milashka.86-11@mail.ru
айгерим | 1 қыркүйек 2013 17:46
Қайрат Нұртас, жақсы әнші. Мен өлеңдерін жақсы көремін)))
Шымкент | 1 қыркүйек 2013 21:04
Кайрат Нуртас саган омiрде бар жаксылыкты тiлеймiн, бакытты бол бул омiр жалган. Қазiр жаман адамдар жер бетiне шыгып кеткен, ал жаксы адамдар жердiн астында, жаксы адамдар аз саган шыгармашылык табыс тiлеймiн.
..... | 4 қыркүйек 2013 15:17
Таза озимши шеттен тыс жулдызданып кеткен. Абден халыкты басынып кеткен.
Жансая | 6 қыркүйек 2013 14:10
Достар, бәрін де АЛЛАһ Тағала көрип тұр! Нәпсі тыя білейік! Өмір бірде алдын бірде артын көрсетеді. Ешкімге кінә артпаңдар. Сіздерден өтініш!
куралай | 8 қыркүйек 2013 18:37
Кайраттын мына ісі Біздін ШКО га істеген ісі уят олай істеуге болмайдыго. Канша халык суыкта келип сіздін андеринизді тындайын деп келип бостан бос катып кайтты. Ол мен ойымша сиз халык сізді колдағанын котере алмай журсиз деп ойлайм карасаныз канша халыктын акшасын шаштыныз олай болса келеси жолы бизге кемениз. Озиниздин жаман кырынан корсетип позорынызды шашпаныз. Мунда Мейранбек ага Сакен ага Айкыннын катысы не. Мейранбек казактын суйкті аншісі оны Кайраты канша адам жаксы корсе Мейранбекті оданда адам артык жаксы корет Жанеде ол кісіні Кайратпен салыстырманыздар. Сіздер жактасаныздарда келип сүйікті аншілериніз Кайраттын Семейдін какаган суыгында тосыныздар сонда жаксы корер мекенсиздер.
Айбат | 9 қыркүйек 2013 05:17
кай-кай аншинде маган жетпидиго Баян Есентаева да катырат)
ГАЙША | 17 қыркүйек 2013 00:00
Бир битетин болды-гой Семей не бопты сонша. Кайраттын сонынан калмай койгандарын.уиалсандар етти.бари бир сол Кайратты баринде тындайсын. Онанда Рымбаевага айтындарсайшы баласын кайжерге кыстыруын билмей журген не артис емес не актер емес не биши емес.
Жасмин | 17 қыркүйек 2013 17:47
Қайрат Нұртас деп кім тіркелген? Кім болсан да молодец! Қайрат атақ-даңқты көтере алмай қалған ғой, а то даусы жақсы.
айсауле | 20 қыркүйек 2013 10:45
Мамасының жетектеуімен жүрген адам ғой, әнші дейтіндей даусы да жоқ.
жумбак кыз | 22 қыркүйек 2013 14:53
Кайрат сен суперсин. саган ешкандай анши тен келе алмайды. биз актаулыктар сени суйемиз жане андеринди суйсинп тиндай беремиз. ешкашан сонбе тек жаркырай бер. онерине саттилик тилейм. мен сени жане андеринлерин суйсинп тындайм.
еламан | 24 қыркүйек 2013 15:44
Қайрат Нұртас супер певец. Қайрат Нұртасқа ешкім жетпейді.
ару | 24 қыркүйек 2013 18:30
Қайрат аға сіз гарадоқа қашан келесіз? Мен сізді асыға күтема. Сіздің қанша балаңыз болғанын қалайсыз?
теміргали а | 25 қыркүйек 2013 17:09
Уа халым бұл не деген сумдық. Сендер Қайраттай бола алмаған соң солай айтасыңдар. Мен Қайратты қолдаймын, тек алга!
Асел | 27 қыркүйек 2013 19:02
Дана, қандай зорлаған а? Көзіңмен көрдің ба, дәлелің бар ма? Маған Қайрат ұнайды. Атына сай ғой. Алла жар болсын. Ол әнді жүрекпен айтады.
Айдын | 29 қыркүйек 2013 18:57
Қайрат Нуртас әнші емес, жай жүрген жасампаз біреу.
Асем | 1 қазан 2013 21:46
Русьяның айтқанымен келісем. Қайратты бәрі сүйеді, тіпті менде.
Жусип Асылбеков | 2 қазан 2013 14:56
Өмірде адам болған соң әр нәрсені бағалай білу керек. Бұл ешкімнің ешқандай кінәсі жоқ. Ал Сакен, Мейрамбек, Еркин, Бейбитке келетін болсақ, бұл кісілердің орны тым бөлек. Бірақ олардың атынан отырған бір-бірін көре алмайтын алаяқ адам деп айтар едім. Шыныменде қазір не көп бір-бірін өсектеу көп. Сондықтан бұл әнгімені енді қайтып қозмауларыңызды сұраймын.
акмарал | 7 қазан 2013 23:13
Мен ешқандайда Қайрат Нұртасты ұнатпайм. Маған ұнайтын әнші Сакен мен Мейрамбек. Олар әнді жүректерімен айтады. Музартка еш әнші жете алмайды.
Арайлым | 9 қазан 2013 14:25
Жалпы өзіме ұнайды!!! Әндері де тамаша.
АйДаНа | 11 қазан 2013 15:05
Салем, Кайрат! Сен неге олай істедің?! Ну ваще.
Айгерим | 12 қазан 2013 09:39
Біздің елімізді әлемге танытып жүрген осы Кайрат Нуртас. Қазақтардан сөз қалғанба. Көреалмаушылық қазақтарда жақсы дамыған. Ешкімнің сөзін елемей, өнеріңді, атыңды шығаруды ары қарай жалғастыра бер! Алланың өзіне берген өнеріңді жоғалтпа, атың біз сүйетін әндерің өшпесін! Өзіңді осы жолға бастаған анаң аман болсын, отбасың бақытты болсын! Біз әрқашан сен жақтамыз, сенің өнеріңе бас иеміз. Қайрат Нұртас тек қана алға!
мира | 12 қазан 2013 23:07
Қайрат інім, саған тек қана сәттілік тілеймін. Отбасыңа адал жар мен адал әке бола біл. Бақытты бол.
Камила | 15 қазан 2013 14:47
Қайрат, әрине сенің әндерің маған ұнайды, жалпы сырт келбетің де керемет сүйкімдісің, бірак мен сені жек көрем. Ұят саған Қайрат, Семейліктердің арқасында машина алдым деп жазғаның. Ұятың бар ма өзі сенің?!
Камила | 15 қазан 2013 15:00
Беспонтовый певец, поет под Фанеру.
Гулим | 19 қазан 2013 14:07
Қазақтың қай баласын алсақ та, олардың әрбірінде туа біткен дарын бар. Сол дарынды пайдаланып жатпаған жастарымыз да бар! Біреуді жамандағанша, өзімізді дұрыстайық, жамағат!
Аяулым | 20 қазан 2013 16:04
Салеметсіз бе! Мен 11-жаста болсамда мен сізді жақсы көрмін, сіздің әндеріңізді біздің мектепте барлық оқушы жақсы көреді және әндеріңізді айтып жүреді. Сіз Үшарал деген жерді білсеңіз сонда келіп ән шырқаңызшы мен күтемін.
Aika | 20 қазан 2013 18:10
Нега Қайратты кінәләйсіңдар? Ол әнші болғасын не бір қастадық ұйымдастырылады ғой. Қайратқа ешқаендай әнші, ешқандай адам жете алмайдын, түсіндіңдер ма?! Қайрат жарайсың, тек алға!
Сағынғали Мария | 13 қараша 2013 20:33
Кайрат Нуртас сахынада өзіндік орыны бар әнші!!! Қазақстан үшін аянбай еңбек етіп елінін намысын ту қылып көкке көтерген Қайрат Нуртасқа басымды иіп алғысымды білдіремін!!! "Ерім дейтін ел болмаса Елім дейтін ер қайдан болмақ?" Қазақтар интернетке аузына келгенін жазып өздерінін во первых тәрбиесіз во вторых іштері тар қызғаншақ екендерін көрсетіп отыр! Қазір Қайратты балағаттап ауыздарына келгендерін айтып отырған адамдар кезінде Қайрат алға деп дауыс беріп шырылдаған балапандар!!! Қайраттын анасы Гүлзира Үсенқызын ақшаға тоймайтын жалмауыз дейсіндер ал кімсіндер? сендердін аналарынды таң атпай қораға барып сиырлардын бар сүтін аямай сауып алатын жалмауыз десе жақсы ма? Қайраттын өз еңбегімен ақша тапқанын көре алмайсындар Өздеріннің темекіге ақша табалмай қорада малдың боғын тазалап жүргендерін естерінде жоқ! Қайрат сияқты еңбек етіп ақша тапсандар қайда қалдыңдар? Қолдарыннан түк келмейт ауыздарын босай қалса Қайрат туралы өсек айтып кетесіндер! Саны көп сапасы жоқ сендердін айтқан өсектерін Қайратты қызықтырмайды! Тіпті сендердін жазғандарынды Қайрат оқымайды оқитын уақыты да жоқ! Қашанға дейін Қайратты жамандай беремекпіз ағайын? Ол да ет пен сүйектен жаралған біз сияқты пенде емеспе? Жаңылмайтын жақ сүрінбейтін тұяқ қателеспейтін құрақ болмайды!Жіберген қателіктері үшін Қайраттын жүрегі ауырмайды дейсіндерме? Әрине ауырады! Қайратқа кешіріммен қарайық! Семейге концертін қоймай кетіп қалса онында бір себебі бар шығар? Халықтын ақшасына қызығып қашып кетті дейсіндер ол не сөз? Сендер айтып отырған ақшанын Қайратта екі есесі бар! Қайрат әндерін жүрекпен айтады! Әндерінін мағынасы бар! Сүйем күйем өлем дейтін әндер емес! Қайрат туралы жансақ пікірде болмандар! Өздерін онып тұрсындарма? Ас ішіп аяқ босатып жасайтындарын ұрлық намыстарын жоқ! Қайраттын құдайға шүкір ары таза!!! Қайрат ешқашан мұңайма! Сені қорғайтын қолдайтын әуелі АЛЛА және мен сяқты сенін әндерінді сүйіп тыңдайтын сенін амандығынды тілейтін жанкүйерлерін бар!Бақытты бол!!! Жұрт ауыздарына келгендерін айта береді! Өзгенін жеткен жетістігін көре алмайтын қолда барды бере алмайтын халық қой!!! Менін ойыммен келіспейтіндер хабарласындар 8771 236 54 57 Қайрат сенен жақсы жаңалықтар кутемін!!!
aidana | 20 қараша 2013 02:07
Не Кайрат-Кайрат деп?! Жақсы әнші шығар, бірақ жаман жері оданда көп қой. Халық өтірік айтпайды. Ваще жек көрем Қайратты. Мамасының арқасында жүрген бір сумсик қой. Ол біздің қалаға келин деватр, 6500-ден билет. Ол не сұмдық? Басқа әншілерден қай жері артық?
Ақгүл | 25 қараша 2013 21:04
Сіз менің сүйікті әншімсіз!
назерке и ақгүл | 30 қараша 2013 11:24
Қайрат, сіз біздің сүйікті әншіміз боғансыз, бірақ осы оқиғадан соң көңілімізді қалдырдыңыз, неге???
ақгүл | 2 желтоқсан 2013 14:07
Сіздің дауысыңыз күшті, сіз менің сүйікті әншім болғансыз. Осы оқиғадан соң ренжідім сізге.
мммм | 21 желтоқсан 2013 12:49
ешкандай аншини жамандамандар аншилердин бари жаксы андери де керемет ан тындасан конилин котериледи кунакар болмандар!!!
Анар Актау | 3 қаңтар 2014 03:13
Кайратты колдайтындар мен сендерге косыламын жане осы Кайратты жамандайтын адамдарга бир сурагым бар... Кайратты неге жамандайсындар Кайратты жамандаганнан пайда тауып жатсындарма Кайратты жамандаган адамдар значит коре алмайды коре алмаган адам аузына келгенин айтып жаза береди... Кайрат тек алга... Биз сенин жана андеринди жана бейнебаяныды кутемизз.. Кайраттын жанкуйери Анар Асанова......
салтанат | 13 қаңтар 2014 22:27
Расты жамандағанда сендерге не пайда? Бізді басқа шет елдеріне танытып жатқан жоқ па?... Сіздер жаман сөз айтқаннан ештеме шықпайды, қайта біз қолдау жасамаймыз ба? Ұнайды әндері жақсы. Мен сені жақсы көремін әндеріңді тыңдаймын. Бір Аллам жар болсын өзіне! Дауысы керемет әншісің.
жұмабекова ақгүл | 14 қаңтар 2014 12:20
Сәлеметсіз бе Қайрат аға! Біз менің сүйікті әншімсіз, әндерініз маған ұнайды.
Айсулу. | 16 қаңтар 2014 17:51
Қайран қазағым ай. Бар болса көре алмаймыз, жок болса бере алмаймыз. Сөз не керек. Өнерге әркімнің де бар таласы.
мадияр | 20 қаңтар 2014 10:42
Сен Қайрат Нұртас барып тұрған алаяқ екенсің ғой, неге бізді алдадың?
Айзада | 20 қаңтар 2014 22:13
Кайрат Нуртас оте жаксы аншы.багыныз жана берсын.Тек алга!
Пендемiз | 24 қаңтар 2014 03:11
Не iстесе де, не жасасада аллаh берер жазасын, неге бас ауыртып кундей бересiндер бiрiндi бiрiн, осы кундеп жамандагандарын ушiн амал сауаптарына улкен куна артып жатсындар, оданда колдандар,жамандык жасаса жаксылык етiп кайтарындар сонда аллаhтын мейiрiмi сiздерде болгай, ал Кайрат бауырым ризамын саган, ал бiрак уят болыпты, ендi кайталамассын деген улкен умiттемiн, Аллаh разы болсын, Бакытынды багала колдагы андерiн тамаша. ел суйген пендесiн бир ауыз кешiрiм сурганында жон болар пенде болып жанылысканды колдаудын орнын гайбат созбен ауыздарынды булгаганша колдамайсындарма демеу болып барiмiз де пак емеспiз.
Нурлан...Арыс... | 24 қаңтар 2014 12:34
ДОСИМ Талгар га келсей ................
Асель | 27 қаңтар 2014 19:37
Кайрат Нуртасқа ешкай әнші тең келмейд.
Ерсин АБДРАХМАНОВ | 29 қаңтар 2014 15:29
Аншилердин биреуй маган арнап махаббат жайли ан айтса рыза болар едим.
перизат | 4 ақпан 2014 11:19
Біз қазақтар көреалмаушылықты қашан қоямыз. Ресей әншілерін қалай көтереді, бізде неге солай болмаймыз.
Жетішатыр | 6 ақпан 2014 16:38
Семей ашуланбасын, әйтпесе өзгесін қойып Қазаққа обал, Ұлылар жеріне көңіл бөлмейді екенсіңдер, онда мүлдем жеке мемлекет қылып бөліңдер, халық қажып кетті, бір күні бас көтеріп жүрмесін!
АЙКО | 8 ақпан 2014 11:02
Қайрат, сіз адам емес екенсіз. Халықтың ақшасын алып байып жүрсіз.
Жадыра | 10 ақпан 2014 18:30
Қайрат мүлдем ұнамайды. Себеби еркекке тән қасиеті жоқ.
Досымхан Тараз | 14 ақпан 2014 23:31
Кайрат Нуртас талантты әнші. Кайратты көре алмайтындар көп. Солардың бірі осылай жасаған. Кайраттың ешкімге жамандығы жоқ. Өз халқын сүйеді. Кайрат алға. Кайраттың әнi де хит, өзi де хит.
сая | 22 ақпан 2014 21:04
Бірінші Қайрат Нұртасқа жетіп алыңдар, кейін айтасындар. Өсекшісіңдер ғой, қашан қоясындар бұл әдетті.
Назерке | 25 ақпан 2014 16:36
Кайрат Нуртас сіздің даусыңыз өте керемет!
Құпия Қ.Ж. | 27 ақпан 2014 11:03
Қайраттың өлеңдері кілең зарнау ғой, ақылы аздау бала-шаға болмаса үлкендерге тыңдауға келмейді. Қазақтың әлі ақылы кірген жоқ, сондайға кеткен қайран ақша, жиған тергеніңді босқа біреуга шашып.
Жек корем | 27 мамыр 2014 19:13
Маган Кайрат вообще унамайды... фуу
Отирик аттар | 7 маусым 2014 14:15
Жалған жазғандардың жағы қарысып қалсын. Қайратты жерден алып жерге салғандарың не сұмдық!
Асмира | 20 маусым 2014 15:08
Қайраттың әндерін өзбекстандықтар да қатты ұнатады.
Кайрат | 10 шілде 2014 16:25
Народ хватит нытиков обсуждать.
Алина | 7 тамыз 2014 21:20
Екі сағат ан айту оңайма шынымен ауырып қалған шығар. Ән айту оңай дейсіндер ма? Ән айтсаң да жаныңды жеп айтасың. Қайрат жақсы әнші болмаса бүкіл халыққа танымал болмас еді ғой. Оның әндері жүрегіңе жетет, даусының иірімі адамды баурап алады. Оны көре алмайтындар коп, өнер жолы оңай емес.
Малика | 22 тамыз 2014 11:38
Біз Оралдықтар Қайратты жек көреміз. Бір байкағаным, басқа әншілерге қарағанда Қайраттың концертінде бізде аз ғана адам болады. Келмеш бізге Оралға.
Сіздің пікіріңіз
Twitter Facebook Vkontakte
Пікірлер
Сауалнама
Өлім жазасы - керек пе?
Мақұлдаймын, ауыр қылмысты жазалау керек.
Заңды жаңарту керек, кінәсіздерді жазаламау үшін.
Қарсымын, басқа жаза түрі болу керек.
Қарсымын, бұл адамгершіліксіз.
Маған бәрібір.


Барлық сауалнамалар
Қазақстан Өскемен


Күнтізбе
«    Қазан 2014    »
ДүйСейСәрБейЖұмСенЖек
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031