Усть-Каменогорск Погода в Усть-Каменогорске +6 oC
Семей Погода в Семее +9 oC
Подробный прогноз погоды

Кайрат Нуртас пьяный в машине

  • 26 марта 2012, 12:32 |
  • Комментарии: 310
Кайрат Нуртас пьяный в машинеКайрат Нуртас пьяный в машине распевает песни...





(голосов: 43)
Рубрика: Видео | Теги: Кайрат Нуртас
Комментарии:
Еламан Омарбаев | 4 августа 2012 15:21
Кайрат Нуртас базар жок анши!! онын ар айткан олендеринин мани бар! магыналы! маган асиресе мейли олени катты унайт.
Макпал Темиржанова | 4 августа 2012 15:48
Он самый самый лучший певец на свете!!! и пусть он пьяный поет все равно классный!!! И Я ЛЮБЛЮ ЕГО!!!! завидуйте мальчики молча а!!!!
Асем Ермекова | 4 августа 2012 15:50
Кайрат ты самый лучший!!!! я тебя обожаю!!!! у тебя классный голос и ты сам не плохой!!!! Да все просто завидует тебе... Я твоя поклонница!!!!
Asem Ermekova | 4 августа 2012 15:58
Kairat sen en ademi anwisin!!! senin anderine ewteme jetpeidi!!! MEN SENI JAKSY KOREMIN!!!!
Айсулу Атырау | 10 августа 2012 12:59
кайратттын жалпы андер жаксы тындауга, бирак тым мактаншак, котерилген сайын озимшил болып бара жатыр. бетинен коринип ак тур. ондай адам копке бармайды
kunduz | 12 августа 2012 14:36
on samyi klassnyi!!!!!!!!
Azhar | 16 августа 2012 09:19
Kairattyn anderinin bari ote keremet/biz onyn syrtky kelbetine karap emes,dausuna karap bagalauymyz kerek/osyndai kylyktar kez-kelgen adamnan wygady/prosto ol tanymal anwi bolgan uwin osyndai kylyktarty tez jaria bolady feel
Жансая | 21 августа 2012 17:52
Кайраттын омирдеги ашылмаган сыры оте кооооооооооооп. Онын кезеги жеткен сиякты. Халык барин билуге тиiс. Халкынды алдап, маска киюдин кажети жок............. Жане кыздардын коз жасына калган саттерин де алдына келери анык.
Алия, Чимкент | 21 августа 2012 20:59
Мен Жансаяны қолдаймын! Қайрат Нұртастың қазақтың талай қызының көз жасына қалғанын жақсы білем. Ол - өте мейірімсіз бала. Өнердің маскасын киіп, фонограммамен ән айтып қазақтың қыздарының басын айналдырғаннан басқа түк білмейді. Бездарный, безчувственный, бесчеловечный парень. Оған сенбеңдер, қыздар!! Алданбаңдар, қыздар!!
Жадыра | 23 августа 2012 18:08
Кайрат Нуртасты жамандамандар ол оте таланты журекпен айтатын суйікті аншимиз казакстандагы кейбир аншилерден караганда алде кайда жогары дарежедеги аншилердин бири КАЙРАТ тек алга аман бол
Кайрат Нуртас | 30 августа 2012 22:51
Актьюбинская область айтекебинский район село Айке Айкеге кел бауырым күтеміз
Гаухар | 6 сентября 2012 12:16
Қойсаңдаршы ішсе іше берсін сендердің шаруаларың қанша?!
Сауле | 14 сентября 2012 19:04
Кайрат Нуртасты оз басым жогары багалаймын жане мына видеодан орескел ештене байкап отырганым жок, биреудин тойын тойлатып журген сынайлы Сырым екеуи. laughing Жас кой, жастыкка албырт минез тан. Коп комментарилерди карап шыктым, кейбиринин корсеткен аты озге болганмен, бир магынадагы создерди кайталай берипти, бул дегендериниз, биреулердин арнайы Кайраттын репутациясына кери асерин тигизбек болгандыгы! Жаксынын артынан соз ереди, жулдызы биик жандарды коре алмайтын жамандардын катарынан болмайык, бауырлар!
Фариза Петропавловск | 15 сентября 2012 16:19
кайрат кандай болсада онын олендери озиме катты унайды
Erlan iz aktau | 18 сентября 2012 18:56
Кайрат братан базар жок! Бас алга. Кім не десе о десін. Қазақтардың көре алмайтыны жаман да.
Арайка | 23 сентября 2012 23:16
Он же не пьян! Проста поёт!
Ержан тараз | 8 октября 2012 02:59
Мен тек Қайраттың өлеңін тыңдаймын. Мен тыңдайтын өлеңім Аяулым деген. Алла жар болсын саған Қайрат!
Ayaulim | 8 октября 2012 07:09
Қайрат, мен сенің тыңдарманыңмын. Әсіресе қарындасым деген әнің ұнайды. Тек алға..!!))
Айсулу шымкент | 8 октября 2012 10:09
Нуртас деген мамасы екеуі Шымкентке белгілі қулар ғой
Ерлан | 10 октября 2012 00:23
Базар жок андерин мыкты озинде мыкты жигитсин! мында сени жамандап жаткан адамдарга назар аударма оздери ан аиталмагансын осылаи жамандаи бередида! мусулман бауырлармен карындастар жамагат осы бауырларынды жамандагандарын дурыс емес сендерди осылаи жамандаса дурыспа оиланып кориндер беталды соилеи бермеи! Каират теккана алга саган аитарым!
Айжан Алматы | 10 октября 2012 10:24
Нуртасику далеко еще до Мейрамбека! Ему и в дешевых кафешках неплохо было бы...
Аскар Арысь | 10 октября 2012 10:26
ха-ха-ха!! Қатырдың, Айжан! ха-ха-ха! Нуртас дегенннің ұлығанын естісең, төбе құйқаң шымырлайды. Безіп кеткің келеді... Ит жоқта шошқа үреді деген - осы!
Асем УКЕНОВА | 13 октября 2012 03:08
Кайрат сен ешкімді тыңдама, мен сенің өлеңдеріңді үзбей тыңдаймын. Биіктен көріне бер.
www.dulatik_91.kz | 13 октября 2012 04:14
Болар Әнші Қайраттай ақ болып алсын. Елін танытып Қытайдағы қазақтарға қандастарымызға концерт қойып, қазақ елінде осындай бір туар азаматтардың бар екенін көрсетіп, өзін көрсете білген Қайратқа сен мега звездасың дегім келеді! Қайрат ішсе, ол өзін көрсетіп ішеді, ол оған лайық. Оны сөз қылу еркектікке жатпайды. Седер де Қайраттың дәрежесіне жетсеңдер ішесіңдер, жете алмай қор болып жүрсіңдер ғой қор болып атақ. Мен Қайратқа тек Алға, талма, шаршама. Аллах саған қуат берсін дегім келеді!
Асел | 14 октября 2012 23:20
Ол өте жаксы адам олай айтпаңдар
Баха | 15 октября 2012 12:47
Құрметтi көрермен және оқырман қауым!
Не болды бір рет ерсіз қылық көрсеткенге шабуылға шықтыңдар. Қайрат белгiлi болғандықтан көрмеге түсiп қалды. Өздерін не таза? Бауырың, екен, досың, жаман ауыз айтпайды ма? Жоқ өмiрде аузыңа шарап алмағанба. Қойсаңдаршы жігіттің намысына тие бермей. Мұсылманның айыбын бетіне баспайды.
АНА | 15 октября 2012 14:35
Кайрат бауырым! Өндеріңді халқыңның көпшілігі ұнатып тыңдайды. Халықтын алдында жүрген соң мақтау да, сын да, өсек те болады. Бірақ, Жел тұрмаса шөптің басы қимылдамайды деп бекер айтпаған. Кейбір келеңсіз жаман қылықтарың көрініп қалып жүр. Сен әлі өте жассың, өзіңнің кемшіліктеріңнен арылуға (Мысалы, шешеден, өкеден сықпырту сияқты) көп мумкіндіктер бар, және ол сенің қолыңнан келеді. Жағымсыз қасиеттерден арылуға жігерің жетеді және анаң қасыңда саған сүйеу болады деп ойлаймын. Халқыңа өнеріңді, әніңді сила, халқың сені сүйетін болады.
ЖИБЕК | 17 октября 2012 00:55
Кайрат Нуртас - Құдай бере салған тәәәәп-тәтттті әншілердің бірі! Ешкімнің оны жамандауға құқығы жоқ! Кайрат мен сені сүйемін, жаааааааааааааааааааным соооооооооооол аман бол!
ана | 17 октября 2012 09:05
АНА, тағы айтайын дегенім: Сенің қасыңда досыңнан гөрі дұшпаның көп екен! Сені камераға түсіріп интернетке қойып жүрген доссымақтардан аулақ жүр! Олар саған дос емес! Сенің дарыныңды көре алмай жүрген қайтсе абыройын түсірем деп жүрген қаскүнемдер! Жөне олардың жоспары аздап болса да орындала бастады. Өзіңе кім дос, кім дұшпан ажырата біл! Анау, доссымақтарды қасыңа жолатпа!
Дамла | 18 октября 2012 14:30
Алладан баска ешкимнин ешкимге сөгіс айтуға хақысы жоқ!
мейрамгуль | 26 октября 2012 13:27
Салем Кайрат, сен кереметсің!
Бека из уральск сити | 28 октября 2012 22:56
Кайрат бауырым тек кана алга!!!!!!!бииктерден корине бер
думан | 29 октября 2012 08:45
боска сойлемендер кайрат нагыз талант иеси
Жаналтын Хромтау | 2 ноября 2012 22:31
Қайрат сені мен әншілердің ішіндегі ең үздік әнші ретінде білемін. Сенің өлеңдерін өте тамаша. Жүректі тербетеді. Анаңа рахмет сені дүниеге алып келген. Жұрт не десе о десін бір сөзбен айтқанда оттаған әнгіме. Жолың ақ болсын, өмірің пәк болсын, тек алланың назарында бол, алла саған ұзақ өмір берсін. Менің өтінішім Хромтауға келіп ән кешінді берсен өте риза болар едік. Сенде талант бар соны дәлелде. Алға Қайрат.
856 | 3 ноября 2012 15:23
кайрат сенин даусын жаксы, андерин де жаксы. сенин бир кемшилигин - Жулдыз ауруы. сол ауруды коймаганша жексурын бола бересин бауырым.
аикош | 12 ноября 2012 00:18
Кайрат Н.просто супер!наши казахи умеют только болтать.оздерине карап алмайсындар ма.как бутто сами не пьете.
Kundyz | 12 ноября 2012 14:20
Ia poklonica kairata nurtasa my v koncerte vmese peli esli vy zaviduete zaviduete mol4a ponyatna vsem kto ego xvalyat ia im o4en blogadarna
Аида | 15 ноября 2012 18:33
он не похож на пьяного,даже если и пьный,очень хорошо поёт!!!
Бекдаулет_1998 | 16 ноября 2012 19:12
а ты нормальны lol Кайрат.
Ал сендер билесиндерме, Егер Кайрат болмаса сендер кимди жамандайтин единдер!
Ол болмаса ЮКО дан кандай талантты сазгер калатын еди
Бекдаулет_1998 | 16 ноября 2012 19:15
сендердин клодаринан ештеме келмейди содан кейн ойларина келгендерин иштерин АШЫП жазасиндар акымыктар
Айка | 19 ноября 2012 17:23
Кайрат я тя люблю!!!
Eldos.94.13 | 24 ноября 2012 18:04
Өзіміздің қазақ әншілерін, қазақ таланттарын осылай жоғалтамыз ғой... Ішсе ішсін и что, сіздердің бірдеңелеріңіз кетіп жатыр ма? Әр адам бірінші өзін жөндеп, содан кейiн елді айтыңдар. Бірінші Кайрат Нуртастай болып алыңыздар. Даттағанша жақтаңыздар, кім қателік жібермейді дейсіздер. Қазақ елінің еркелеріниің еркелігін көтере білейікші... Кайрат Нуртас тек қана алға! ALAKOL ELDOS-87752162571
Жайнак Инкар | 25 ноября 2012 12:19
Сәлем достар жане Кайрат аға! Кім не демейді, адам аузына адам қақпақ бола алмайды ғой. Өнер адамы болған соң ер жігіт болғанан кейін алдыңыздан талай сын кездеседі ғой, ал бұл айбат сөздер тек басы деп ойлаймын! Бірак сізді өсіретін де өшіретін де халық емес пе! Түсінемін жаспыз ғой, бірак көп ішпеңізші, жас жігіт үшін бұл үлкен сын болар!
Фариза Теренсай | 29 ноября 2012 18:28
Кайрат Нуртас,
блииииин қойыңдаршы, қайдағы жок айдаладағы адамды мақтап, сүйем-күйем демей. Атағы шығып жүргені анасының арқасы ғой.
Гульнара | 6 декабря 2012 21:45
Кайрат сен тарихта калатын адамсын,мыктысын
Сабырбаев Газиз | 10 декабря 2012 17:11
саламалейкум ! андерин клиптарын керемет бауырым аман бол
МУРАТОВА.П | 11 декабря 2012 01:32
Кайрат ага сiз маган катты унайсыз озiнiзде,анiнiзде.(Бiреудiн жеке омiрiнде шаруасы болмаган дурыско)Зарина ну унамаса карамайак кой!!!!!!!!!!!!
Лаззат | 13 декабря 2012 03:10
Кайрат,Ергали,Нургали дауыстарын адеми гой)))
Yupiter | 13 декабря 2012 10:40
Где его только откопали? Интервью нормальное дать не может, два несчастных слова связать не в состоянии. Любимец казахстанских девушек, тьфу противно! Уркер или Корган в стот раз приятнее будут, чем этот типок.Рекламу отвратительную смотреть невозможно, туфли отстой и губы свои как ненормальный выставит напоказ.
Раушан Семей | 15 декабря 2012 11:28
Қайрат! неге сен өзің жалғыз бір бағдарламаларға келіп, халықпен ашық әңгіме айтпайсын?!
Гани Кызылорда | 17 декабря 2012 12:37
Кала сымак казактар (чисти казах, Жулдыз, Зарина-саган мулде соз жок жерлесин емес пе, сени кезинде лактырып кеткен ау шамасы:)) бир жерлнрине жаксылап унулип карап алындар! Как будто оздерин мас болмаган ишпеген типа пак болып отыргандары булардын. Сол Майклдарын (педофил, урод) емес пе канша пластический операциямен типа сулу болып жургени (жер хабар айтпасын!). Онын касында Кайрат айгой дауысы да тури де бари керемет!!! Уши куип коре алмаган адам туз жаласын!!! Кайрат тек кана алга!!! Сенин тындармандарын оте коп улкени бар жасы бар (оны озин де билесин) !!! Мундай жарымес онер туралы мурнына ис бармайтын, казакы патриот сезими жок жандардын жазбасын окып конилин туспейак койсын. Олага Алла иман, патриоттык сезим берсин!!!
гулзира | 18 декабря 2012 17:07
маган каират нуртас унаиды ол дегенмен жаксы анши и оган тил тигизбен барлык адаи ишеды го ал жамандаган балдарга келсек сендер оздерын ишпеисындер ма судан аппак сияакты сендер вавше каираттын еш заттына татымаисындар и кыздар оз карап алыншиш каираттын кандаи екенин беимеисындер ана жамандап отырган кыздар алемдеги адеми анши каират нуртас мен саган сенемын так что жамандаган адамдардын оз сонда оздерын чемо придурктар
гулзира | 18 декабря 2012 17:17
каират мен сени суием жаным))))))))))) каират мына аиттып откан адамдарга ренжиме олар сени билмеиды саган жеткиси келетын балдар бар бирак жете алмаиды асиресе урот балдар го саган ким жетсын еш ким жете алмаиды))))))))) казир бир жамандап откан балага сакынага шыгып каират кусап ан аит десен аитта алмаи пазор болып калады уротттттттттар десе придурыктар tongue
Доша | 19 декабря 2012 12:39
Кайрат Нуртас человек года 2012 !
Erke | 19 декабря 2012 20:58
Kairat Nurtas.. on krasav4ik)) i horowo poet) obojaiu ego) Angel goooiii))))
Айзад | 20 декабря 2012 13:30
Кайрат Нуртастын бир видеосын корип алып неше созди жазганды койсандарш.ен биринши адам озине карап алмайма.кай адам недеп жазсада ойланып,жане биринши айнага турин корип барып жазсын.Кайратты жамандагандар казак емес.малдар..,.;КАЙРАТ агай жазган создерге ман бермениз оны ойламай жазган дибилдар гой.КАЙРАТ АГАЙ АЛГАААА
Сапар | 22 декабря 2012 20:04
еееееееейййй қазақтар 1 кайрат ушін қырылып .Ол жай әнші ғой .
Гулнар | 22 декабря 2012 20:07
Онын оленин кумалар тындайды махаббаттан басы айналган жолы болмаган ози жылауык биреу мамасы маме бермегенде жылайтын бопе сиякты
Мадина | 22 декабря 2012 20:10
Е Гулзира ауылдын далада журген балалары айтады кайраттан артык
аман | 22 декабря 2012 20:12
коре алмайсындар ия
нури | 22 декабря 2012 20:13
аншилердин барин жулдыз кылып жибердик кой каптатып саны бар сапасы жоктар кобейип кетти кайрат сиякты
Мардан | 22 декабря 2012 20:16
онер адамы деп силаймыз бирак соган арзыса осындай оликтер
Елдар | 22 декабря 2012 21:01
Шырылдауық шегіртке
Дидар каспан | 22 декабря 2012 23:50
кайрат брат сені колдаймын каспанга кел
нурсулу | 23 декабря 2012 18:30
Не барин жамандап жатырсындар кайратты??? Ол вообще нормальный, красавчик, даусы да бар, анди журегимен айтады. Рас барлык адам ишеди, бир ишкенде не алкаш боп калама не.
гулза | 24 декабря 2012 21:12
қайрат Нұртас маған вообще ұнамайды, өлеңдері де. Түк дауысы жооооооооооооооқ. мұндай адам қалай әнші болып жүр? Соны түсінбедім. Қайрат Нұртасты тыңдағанша, үйдегі сестренкамның айқайлап, шулағанын естігенім жақсы.
Аrujan | 24 декабря 2012 21:21
Ассалаумалейкум, ка3ак ели! Биреуди жамандамастан, балагаттамастан, корламастан бурын неге онын назик те, пак журегине унилип кармаска! Ол керемет аке, аяулы жар, суйикти ул емес пе?! Биз шетел аншилерин тындап маз боламыз, неге бизге оз аншилеримизди тындап, колдамаска! Ал сендер онын орнына керемет дарын иесин корлайсындар! Осы енди дурыс па?! Егер коралмаушылыкты коймасак казак эстрадасынын ертенги куни не болады, соны ойладыныздар ма? Блем менин сиздерге акл айтар жоним жок бирак дарындарымызды колдайыкшы!
Кайрат ага,сизге айтарым 3баланызга жаксы аке болыныз!
Жане де халкым сендерге айтарым жаман кылыктан,арактан,темекиден алыс болайык!
Ляззат | 26 декабря 2012 16:22
Кайратпен сурак-жауап алу ушин қайда жазу керек?
Акжол 99 | 27 декабря 2012 01:20
Кайрат сени жамандагандардин бари сени коре алмайтындар рухынды тусурме Казакстанды танымал ет
Жадыра Алматы | 27 декабря 2012 12:00
Достар оны олай жамандай бермендер ол жаксы аншы
Жадыра | 27 декабря 2012 12:02
Кайратка тиспендер Шымкенттыктер оздерынды кыммын дейсындер Кайраттты бары колдайды менде колдаймын мен оны суйем гой
дан | 31 декабря 2012 03:40
успокоитесь! А так кайрат нуртаска жететин анши жок. Даусынада озинеде анди журекпен айтканынада ешкм жете алмайды! Байкап сойлендер алде иштерин куйп жатрма.
дана.. | 31 декабря 2012 03:50
успокоитесь. а так Кайратка жететин анши жок. Кайрат анди журекпен айтат. Онын билегени даусы кулгени, оленинде ман магына бар типти кемшилик таппаймын! Я ол ишет бирак кай онер адамы омири ишпей журет дисндер? Кайратта ишет онда турган ештеме жок. Кайрат сени жамандап балагаттап жаткандарга ман берме олар коре алмаушылыкпен солай сойлейт! Кайрат тек алга!
базарбаева данагуль | 31 декабря 2012 04:03
Кайрат сенен бир отинишим бар Атырауга келип концертнди койсан халкын ушин?! Барлык Атыраулыктар сени колдаймыз! Сени жаксы коремиз, андеринди суйсинип тындаймыз! Буйыртса оз халкыннын созин жерге тастамай келерсин деген ойдамын!!!
базарбаева данагуль | 31 декабря 2012 04:06
Кайрат сенен бир отинишим бар Атырауга келип концертнди койсан халкын ушин?! Барлык Атыраулыктар сени колдаймыз! Сени жаксы коремиз, андеринди суйсинип тындаймыз! Буйыртса оз халкыннын созин жерге тастамай келерсин деген ойдамын!!!
АЙГҮЛ | 2 января 2013 00:10
Қайрат Нұртас - керемет "ӘНШІ". Қайраттың ән айтқанда қазақ тіліндегі әріптерді анық айтатынына ризамын.
альмира | 6 января 2013 03:18
билем, аркимнин оз ойы бар жане оны билдируге арким кукылы, жынын келсе жаз брак бокауыз создер жазба, барлыкадамнын кемшиликтери болад, оздеринди суттен ак, судан таза деп турсындарма, аншимин деп не ишпеуи керек па,достары емес па специально видеоны салып жберип отырган, казактары алемге танытып журген адам, билдей уш баланын акеси, кызганып олип бара жатыр бяри, не керек, ол да бир казактын баласы, биреудин акеси емес па, кайта колтерудин орнына, санаулы адам онда да!
ками | 7 января 2013 20:15
кайрат жарайсын жаксы корем сени катты темасынгой
АЗИЗА | 10 января 2013 13:26
Қазақтын осындай әншісі бар екеніне мактанайық! Қайрат алға!
перизат | 13 января 2013 02:52
мен сiздiн андерiнiздi тындасам журегiм ауырады андерiнiз керемет
маншо | 14 января 2013 00:36
сени кайрат туркистанда колдайтын адам коп
Nursulu | 16 января 2013 02:00
Kairat ta biz siakty adam emespa? Iwse,boktasa,ogan ne jabaiylanyp tan kalasyndar?
АЯУЛЫМ | 20 января 2013 00:36
Қалайсыздар? Биреудин аузына биреу какпак болу мумкин емес, олаи истеу тек Алланын колында. Кайрат ага, тек кана алга орлей берініз иншалла!
Жансулу | 22 января 2013 04:11
Салеметсизбе Кайрат ага...Сиз халыктын не айтканына ман бермениз... себеби халыктын аузына какпак бола алмайсыз...))) ал кыздар жигиттер Кайрат аганы не вам судить так что олай айтып керек емес... жек корсендер айтпай жек кориндер.... ал жаксы корсендер айтып жаксы кориндер... ишседе ишпеседе халыктан сурамайды сондыктан шамалы терен демалындар... мейли кандай болсанызда Кайрат ага сиз ерекше жансыз... бирак маган аттен сиздин концертинизге бару буйырмай жур... менде сиз сиякты анши болгым келеди... мен сизди жаксы корем... Жансулу Жезказганнан.... биз сизди колдаймыз тек кана алгааааааа)))) сизди Жезказганга келет деген умиттемиз...
Женис из Алматы | 23 января 2013 20:01
Курметти казактын барша мусылман кауымы. Мына көре алмаушылық немесе іші тарлық деген. Пендені жаксылыкка алып келмесин сиздерде биздерде жаксы билемиз бир казактын баласымызгой неге биздерге бир-биримизге жасаган жаксылыктарымызды асырып жамандыктарымызды жасырмаска демекши Кайрат Нуртас биреулеринизге катты унаса биреулеринизге унамас сондада жаман жагын жазу максат емеской сол себепти сиздеоден отинип сурарым алдымен адам баласы биреуге сыр козбен сын айпакшы болса алдымен озине теренирек унилген жон болар
Женис из Алматы | 23 января 2013 20:07
Кайрат алга спортсмендер сени колдайды
Жайна | 13 февраля 2013 13:20
Сол видеоны интернетке жіберген жігіттің Аллам жазасын берсңн! Кайратты көре алмағандықтан жасап отыр осыны. Біз бәрібір Кайратты сүйіп тыңдаймыз! Кайратты көре алмаушылар өте көп екен(((((( Кайрат бір Аллам өзіңе жар болсын! Бұдан да биік белестерден көрін Инш Алла! Тіл көзден аман бол! Абайлап жүр, қазақтар жақсының жолын кескенді ұнатады! Кім не десе о десін, Кайрат сен керемет әншісің! Біз сенімен мақтанамыз!!!
Жайна | 13 февраля 2013 13:38
Кайратты жұлдыз аурумен ауырады дегендерің қатты қателесесіңдер! Ол қазақ эстрадасындағы ең қарапайым әнші, ешкімнің көңілін қалдырмайды. Концерттерінде фотоға да түсіп, автографта беріп халықтың көңілінен шығуды қалайды. Сол себепті оны жас баладан кәріге дейін жақсы көреді! Сендер ұялсаңдаршы осылай сыртынан жамандауға, ол улкен күнә. Ауыздарыңнан шыққан әрбір сөзге жауап беретін уақыт та келеді әлі Алла алдында, соны ойлаңдар бауырлар! Кайрат ол видеода шын жүрегімен, адал ниетімен ән салып отырса, оның жанындағы доссымақтарының жасағандары мынау! Кайрат сен өте ақкөңіл, аңқаусың, әрбір адамға сене бермеші өтінем! Сені бұдан да биік белестерден көргім келеді! Аллам өзіне разы болсын!!!
Жайна | 13 февраля 2013 13:41
Қазақ эстрадасында жүрекпен ән салып, халықтың жүрегіне жеткізе білетіндер мына әншілер деп ойлаймын: 1. МЕЙРАМБЕК БЕСБАЕВ. 2. ҚАЙРАТ НҰРТАС. 3. ҒАДІЛБЕК ЖАНАЙ. 4. АСАН ПЕРДЕШОВ. Ал, сіздер қалай ойлайсыздар? Келісесіздер ме?
Жайна | 13 февраля 2013 14:09
Кайраттың концерттерінде, тфа-тфа, әркашан зал толы болады. Қаншама адамдар сыртта билет таппай күтіп тұрады. Делдалдар билеттерді кассадан сатып алып, үстіне 5 есе, 10 есе ақша қосып сатса да, халық билеттерді сатып алып жатады. Ол дегеніміз халық Кайратты жақсы көреді, құрметтеп сыйлайды деген сөз! Дауысы жоқ, анау-мынау деген сөздеріңді жинаңдар достар, көрермен қазір өте талғампаз, дауысы болмаса концертіне жабылып, көшіп келмейтін еді. Кейбір әншілер қанша жылда 1 рет концерт өткізсе де, халықты жинай алмай, залды толтыра алмай жатады. Алла сақтасын Кайратта ондай болған емес, болмайды да! Кайратты даусымен қатар, көркем мінезімен, әдемі күлкісімен, жарасымды биімен көрерменнің жүрегінен орын тапқан! Кайрат Аллам саған және сенің анаңа Гулзира апайға таусылмайтын күш қуат берсін! Ешқашан ән айтудан шаршама! Тек қана алға, алға, алға!!!
Жайна | 14 февраля 2013 18:01
5. ЕРКИН НУРЖАНОВ
лида | 17 февраля 2013 11:37
Журда болатын концертіңді жақсы өткізуіне тілектеспін! Папаңның, мамаңның сүйектіде қуанышты ұлы бол. Әкең мен шешең қуанышыңа тоймай, кұшақтары гүлге, жастары жүзге толсын!
Бэлла Нурланкызы | 21 февраля 2013 13:22
Ну ниче это со всеми бывает... Желаю вам всего наилучшего!!!)
Нургул | 23 февраля 2013 11:13
Кайрат Нуртас өте жақсы әнші. Біз оны қолдаймыз. Мен балабақшада жұмыс жасаймын. Менің балдарым Қайраттың әнін қойыңызшы деп жатады, әндеріне билейді, олар куанған соң мен де куанам. Кей кезде интернетті ашып қарасам жаман нәрселер жазып жатады, сол интернетке қалай шығады, қасындағы жолдастары шығарып жібереді ау. Бізде қазақта жақсы болған адамды көре алмаймыз, ал өзіміз соны жасай алмаймыз. Қайраттың достары адалсыз ба деген ойда боласың. Қайрат өз өзіңе сақ болып жүргейсің, әр досыңды дос көрсең, дұшпан болуы да мүмкін деген оймен сақ бол. Интернеттен де сені тек жақсы жағынан көргіміз келеді. Отбасыңмен бақытты бол! Тек биіктерден көріне бер, бірақ ақшаны қуып оыйңа келгенін жасамашы дегім келеді.
без имени | 11 марта 2013 21:51
Біреуді жамандамай өздеріңе бір қарап алыңдар. Ол да адам баласы, ішкенінен басқа тема таппай қалдыңдар ма? Бұл жатқан жабайизм, тәрбиесіздік, не деген бишарагершілік, не деген әдепсіздік, іштерің тар. Қайрат брат, алға, қайтпа! Таза қазақтар саған сенім артады.
Аяулы Шымкент | 21 марта 2013 16:22
Не деген сұмдық, қырғыз халықтарынан осындай сөз естіген - "қазақ ер-жігіттері мен қыздары" сал өз ауыздарына шек қоя алатын шығарсыңдар, Құдай ауыз бен тілді берген екен деп онды-солды былшылдап. Өздеріңді өздерің көр қылып, қазақтар былай тұрсын қырғызға - "надан", қазақша сөйлей алмайды, бірақ Қазақстанда тұратын "қапір", кейбір қыздар сияқты қазақша жазуға намыстанатын "маңғұрт қыздар" онысымен қоймай қате, недеген сауатсыз едің?! Қазақ десе намысың келеді! Не деген тәртіпсіз отбасының балалары едіңдер?! Жұртты мейлі, жамандадыңдар? Не абырой таптыңдар осы күнге дейін?! Қайта өз-өздеріңнің "сауатсыз, маңғұрт, қапір..." екендеріңді білдірттіңдер! Шет ел, қырғыз мойындады ма Қайратты?! Демек "Қайрат нағыз әнші және қазақтың нағыз тумасы, қазақ баласы"! Менің бір түсінбей отырғаным, Аллахты сонда ақымақ санайсыңдар ма? Қайрат өзінен-өзі өмірге келген жоқ шығар. Әрине бізді жаратқан Алла Қайратты да жаратты, әшин ғана жаратып қана қоймай, сондай-ақ осындай биiкке жеткізді, халықтың қалауы етіп жаратты. Менің бұл айтқан сөздерім нені білдіреді, "ойлануларыңа болады". Тілдеріңді тыйыңдар, бекерге көпiре бермеңдер. Ең бастысы өтініш, "өз-өздеріңді көр қылмаңдар", он кунәнің тоғызы тілден. Қайдан білесіңдер мүмкін сендердің қандай екендеріңді, қандай сөз түйетіндеріңді Аллах білгісі келіп, Қайратты әнші қылған шығар. Бәрімізде бұл өмірде сынақта жүрміз, қазақтар ойланыңдар!!! Маған қарсы, келіспейтін сөздерің болса, мен осында боламын ayauka.14@mail.ru.
Айдана | 22 марта 2013 02:08
Фу, осы адамдар өсек десе алдарына жан салмайды. Ия басқа жұмыстарың жоқ па?! Жақсы адамның артынан жаман сөз тез ереді, кім не десе о десін. Кайрат аға, тек алға, біз сізді әрдайым қолдаймыз!!! Сосын қыздар-жігіттер біреудің сыртынан әнгіме айтқанды қойыңдаршы, өздерің ондай әнші бола алмайсыңдар да ғой!
акмарал | 24 марта 2013 21:34
Мен өз басым Қайрат ағаның өлеңдерін жақсы тыңдаймын. Айдана саған көп рахмет, Қайрат ағаның өнерін бағалай алады екенсің. Қайрат бақытты да гғмырлы өмір сүріңіз, бала шағаңыздың қызығын көріп жүре беріңіз, сәттілік тілеймін сізге, аман болыңыз.
Ергали Шымкент,Шардара | 27 марта 2013 14:58
Бауырларым, не қажеті бар осылай жамандаудың. Қыздар-жігіттер орысша жазып аброй жинап отырсыңдар балағаттап Кайратты. Керсінше қуаныңдар қазақта осындай таланты бар жігіт барына. Қысқасы қойыңдар, ұят қайда жігіттер, қыздар...?
Нурым Орда | 27 марта 2013 17:26
Мұсылман бауырлар, олай жамандап балағаттаудың қажеті жоқ. Біздің еліміздің мақтанышымыз жас әнші емес па? Олай керек емес көре алмаушылық. Бәріміз бір қазақ, бір қан емеспіз ба?! Так что олай айтудың қажеті жоқ деп ойлаймын. Кайрат братан, базар жоқ ризамын. Аллаға шүкір аман бол қай жерде жүрсеңде. Өлеңдерің, клиптарыңды керемет жасай бер. Тек алға ұмытыл, сізді үлкен жетістіктен көре берейік!!!
Асия | 28 марта 2013 21:08
Я не знаю людей, кто бы жил без ошибок, Без проступков, упрёков самого же себя, Но я знаю людей, упрекающих жутко, За "соринки" других... в себе не видя "бревна"!!!
нуржигит | 4 апреля 2013 13:17
Қалайсыңдар! Өнер әр кезде салыстырмалы түрде жүреді! Көп сөздің қажеті не, әркімге табынудың қажеті жоқ, өнерін сыйла, енбегін. Өнер болмаса мына ұлы ҚАЗАҚ ешкімді көтеріп төріне жайдан жай шығармас еді! Шымкент анау-мынау деп болінбейік, ҚАРА ҚАЗАҚ БІР ТУДЫҢ АСТЫНДА мәңгі жасайык! Ең бастысы адал жар, адал жардан адал ұрпақ сүйіп өнерлі дана-бала тәрбиелеп өсірейік!
Дарига,Кызылорда | 5 апреля 2013 17:57
Армысыздар казак ели!Мен коптеген комментариди окыдым.оз кандастарыма типти ренжидим де.сиздердин буларыныз не?казак эстрадасында журген жулдыздарды биз мактап,биз колдау корсетпесек ким колдайт.буларды жулдыз дегенмен олар да биз секилди адамдар гой.ишсе ишкен шыгар,онын сиздерге катысы канша?олай интернетке шыгарудын кереги жоккой.булай жалгаса берсе биз оз тубимизге озимиз жетемизгой.ОЙЛАНАЙЫК.Бул анши унамаса комментари жазбай ак койыныздар.Ал Кайрат агага келетин болсак сиз талантты аншисиз.олендериниз маган катты унайды.омирде де онерде де жолыныз бола берсин
Ibragimova Roza | 6 апреля 2013 18:21
Kairat aga men sizdin olenderinizdi suiip tindaimin, siz arbir olendi jurekpen aitip jurekke jetkizesiz, men baskalar siyakti sen otbasin turali ait,jeke omirin turali ait dep suramaimin,men sahnada sizdi korem, anderinizdi tindaimin men sizge emes sizdin olenderinizge gawikpin mina jarik duniede menin ewkimnin jeke basti omirinde jaruam jok sizdin olenderiniz unaidi magan arbir anwinin jeke omiri,onin turi,onin kiimi kiziktirmaidi anderin gana suisinip tindaimin, mina jogaridagi aiptardan keuin ozimdi sizsagatka karaniz strelkalari tek alga karap jurip jatir bilesizba nege? oitkeni otkennin endi ew manizi jok sizdin jeke omirinizge bas sukpaimin birak anderiniz magan unaidi tek anderinizgana....Men sizdi osini okisiz dep oilaimin jane okisaniz bir jauabin alamin dep oilaimin....
Казак | 10 апреля 2013 00:48
Айжан Алматы, сөзіңнің жаны бар, бақа бұқа болам деп... Шырылдауық шегіртке сияқтыма бірдеңе өзі Кайрат. Мен өз басым Қайратты әнші деп айта алмаймын. Арзанкөл бірдеңе.
Альбина | 13 апреля 2013 12:15
Халық әндерін сүйіп тындаймын, жақсы әнші. Еш пенде кемшіліксіз болмайды. Қайрат тек қана өнерин биіктен көріне берсін.
Жанна | 13 апреля 2013 12:24
Үншең көре алмайтын іші тарлар. Сендер бірінші Қайраттай болып алыңдар. Бірақ кумәнім бар. Сендер Қайраттың шанына да ілесе алмайсыңдар.
Еспенбетова Гулдана | 20 апреля 2013 19:01
Кайраттай әнші жоқ! Кайратка Мейрамбек те, Сакен де, ешкім жетпейді! Кайрат аға, мен сізді қатты-қатты жақсы көрем! Әндеріңіз керемет! Жұрттар айта берсін, тек қана алға! Жұрт не айтса да, мойындамаңыз, көңіліңізге алмаңыз! Олар көре алмағандықтан айтады! Сіз де адамсыз, жеке өміріңіз бар!.Мен сияқты сізді сүйіп тыңдайтын фанаттарыңыз сізді түсінеді және сіздің Амандығыңызды тілейді.
Жаанерке | 22 апреля 2013 16:35
Салеметсіздерме жамағат? Осынша бос сөздің қажетіне, ол кісіде біз секілді қарапайым адам емеспе, ешкімде қазір сүттен ақ судан таза емес, барлығы қателеспей тұрмайды. Көре алмаушылықты қойыныздар.
жанерке | 22 апреля 2013 16:42
Сәлеметсіздерме, туған елім. Қайрат аға, мен сіздің әндерінізді ұзбей тындаймын. Тіл көзден аман болыңыз, аға!
Temirhan | 10 мая 2013 04:29
Magan unamait,Akilbek Jemeneige jetpeidigoi))))))
piko | 13 мая 2013 21:03
Men Kairat agamizdi katti jaksi koremin,birak bilmeim jurttar oni kore almaidi,kak butto ozderi iwpeitindei,juldiz bolganson oni ewkim kore almaidi,onin kanwa anderi jurekti tebirentedi,men oz basim onin olenderin katti jaksi korip tindaimin,birak bir unamagani okiniw kinosinda oinagan roli,blaiunwa jaksi anwi,birak arkimnin oz oiu goi.Kairat alga tek alga!
Золушка | 22 мая 2013 14:03
Адамды сырт келбетiне карай ажыратуга болама.
Бота г.Шымкент | 22 мая 2013 22:53
Кайрат Нуртастын жолын бизге де бере берсiн.Маган онын тек тез котерiлiп звезда болганы гана унайды менi сол гана кызыктырады.
Исин Хамит | 24 мая 2013 04:11
Кайрат Нуртастын Окiнiш деген киносы жаксы тусiрiлген онерiн орге жузсiн бауырым сен Казакстан халкынын мактанышысын Hamit_90_kz@mail.ru Кыздар авторизация жiберiндер кутем
гучи | 26 мая 2013 03:41
кудай дауысты берген, даусына ешким соз айтпасын, тек мени кеширсин мамасы да, ози де дурыс интервью берип уйренсе болды.Жулдыз ауруына шалдыкпай кай жерде не айткандарына есеп берип отирик сойлемесе халык котереди Кайратты, тек интервью бергенде интоноциясын озгертип, ойын дурыс жеткизип уйренсе болды.Алга журе берсин!!!!
АЙГЕРИМ | 31 мая 2013 15:30
кайратты коре алмайтындар коп сиякты онын андери бирден хит болады бари жаксы кореди жаксы тындайды былай карап турсак бар анши жетисип турган жок ким босада тек алга кайрат!!!!
Miras | 13 июля 2013 22:53
Каират аганын анасы на...бизде дарынды бала бар соны жанынызга алсаныз болар едi. Beko.01_kz@mail.ru осы баланын даусы керемет жогаргы дауыска аитады с/н miras.98d@mail.ru id216298603
самал | 23 июля 2013 16:33
Салем, мундай видеолардын не кереги бар? Турте берсен периштенин да мини болар деген. Ол да адам баласы гой. Мундай видеолардан Кайрат оз фанаттарын жогалтпайды, естеринизде болсын.
Гулжанат | 23 июля 2013 21:56
Кайрат ага сiз оте керемет аншiсiз ал мыналар сиздi кызганады асiресе кейбир жiгиттер чмо дейди сiзди олар сизди коре алмайтындар. Өз басым сiздi колдаймын аркашан андерiнiз керемет. Сiзге өнер жолында табыс тiлеймин Кайрат аға.
Нургуль | 5 сентября 2013 10:47
Кайрат өте талантты жігіт, әндері өте жақсы, кім ішпейді қазір,оның сіздерге ішкенінің қажеті қанша, сахынада ішпесе болды емес па? Өзінің өмірі өзі біледі.
еркен | 6 сентября 2013 23:16
наглый тупой баран
БАУНТИ | 9 сентября 2013 07:52
Да базара нет Кайрат супер певец) Дауысы тема кейде гана сценада айгалап куып кеткени болмаса, а так базар жок)) Озимизин казактын жигити го аяктан шалмандар)
Жазира | 18 сентября 2013 17:34
Кайрат жаксы анши, мен оны андерин гана тындаймын, адамдар осы немене кореалмаушылык коп сендер Кайраты коре алмайсындар, ол жаксы адам, ниети де жаксы!
Мен | 20 сентября 2013 09:53
Алкаш - көшеде аунап арак ішетін, өзіне өзі сыйы жоқ адам. Сіз қазақтың бір туар азаматын соған теңеп отырсыз. Сіз не арақ құйып шаршап жүрсіз бе? Ай қазақ десем өзіме де тиеді, бірақ осындайдың не керегі бар. Не даусы жоқ дейсіз - не сіз дауыс экспертісіз бе? Қолыңыздан келсе сол "КАЙРАТ НУРТАС"-тай болыңызшы көрейік. Барды бар деп айтып мақтана білу де өнер. Сізде не бар?
я | 20 сентября 2013 10:06
Алуа "мамбетский" деген сөз не мағына береді? Сонда сенің ойыңша талантты "немамбетский" адам қандай болу керек? Сен өзің "БЕЗВКУСИЦАсың" егер талантты талант деп тани білмесең. Лучше молчи, өзінің незнаниеңді демонстрировать етпей.
я | 20 сентября 2013 10:16
Гуля, сен Жанна екеуің бармай-ак қойыңдаршы, Кайраттың концертңне, Кайраттың аншлагы екі адамға аз болғанын біреу байқар мүмкін??? Қалай ойлайсыңдар? Көре алмайды біздің қазақ. Еліміздің бір қара домалақ баласы суырылып алға шығып жұлдыз боп жарқыраған екен, енді бәрің жан-жақтан талап етегінен тартып жүргендерің мынау. Әуелі біреуді жамандағанша өздерің кішкене грамматиканы оқып, сауаттарыңды ашыңдаршы. Қате жазбай. Өздерің қолдарыңнан келсе бүкіл Қазақстанға танымал боп көрсеңдерші.
я | 20 сентября 2013 10:20
Нагима Ескалиева, если мальчик подзаборный как ты обазвала, то кто ты такая которая никто не знает. Ты не то что никто, ты наверное ничто. Если он такой, то ты что делаешь тут?!
я | 20 сентября 2013 10:32
Елдар, "Шырылдауық шегірткені" оқымағаның көрініп тұр. Оқысаң олай жазбас ең. Шырылдауық шегіртке өте жалқау, ойнап күліп жеңілдің астымен, ауырдың үстімен жүретін адамдарды тенеген бейне, ал Кайрат күніне 20 сағат, жылына 365 күн жұмыс істейді. Сондай еңбекқорлығының арқасында осындай жетістікке жетіп отыр. Алдымен жазар алдында әбден ойланып жазыңдаршы. Көре алмасаңдар да, сауатты бірдене жазсаңдаршы.
БАКТЫБИКЕ | 20 сентября 2013 13:31
Кайрат Нуртас біздің жақтан - Төртқара. Жасасын Қарақалпақстан!
Анар Кузембаева | 12 октября 2013 12:23
Кайрат Нуртас, өте жақсы әнші. Жұрт көре алмаушылықтан жамандайды. Қайратқа мен ризамын. Қайратқа сәттілік тілеймін.
ГУЛОК | 27 октября 2013 18:25
Салем, агент қауымы. Қайратты неге жамандай бересіңдер?! Ау қыздар, өздерің Қайратқа ғашық боласыңдар да, сосын артынан сенбеңдер дисің Қайратқа. Сонда қалай түсінуге болат қыздар-ай? Қайраттың өзіне емес, өнеріне ғашық болыңдар. Ол өте талантты жан. Өте ізденісте жүрет. Маған Қайраттың әндері қатты ұнайт. Өте керемет, сөз жоө. Сен суперсің, тек алға, Қайрат. Алла өзі қолдасын.
акнур | 7 ноября 2013 00:16
Адамдар! Алтынның қолда барда қадірі жоқ. Талантты мойындау керек. Бекзаттан айрылғандай болмайық.
♡диана ♡ | 11 ноября 2013 01:02
Өздерің ішпейтіндей сөйлемеңдерші? А Кайратқа сөз жоқ. Кайрат аға, бұлардың айтқан сөздеріне көңіл аудармай, әндеріңізді айтып жүре беріңіз. Сіз сияқты ән айта алмағансын сізді көре алмайды.
Жаннур АТЫРАУ | 13 ноября 2013 21:38
Кайрат, біз сені жанұямызбен сүйіп тыңдаймыз. Кайрат, неге теледидардан көрінбей кеттің?! Қашан әдемі жүрекпен айтатын әндеріңді қашан көре аламыз. Біз сені өте қатты сағындық. Атырауға қашан келесің. Сенің аман жүргеніңді қалаймыз. Алла жар болсын. Сәттілік тілейміз.
акмарал | 15 ноября 2013 11:27
Атың шықпаса жер өрте, молодец!
ЗУЛЬФИЯ | 26 ноября 2013 00:46
КАЙРАТ НУРТАС сендерге не жамандык истеди?ол тек оз жумысын истеп журген адам,Кайрат Нуртасты жамандагандар оны коре алмайтындар,сендер Кайратты жамандайсындарда и артынан онын музыкасын тындайсындар,алкаш дейтин сендер оны ишип жаткан жерден устагандай айтасындар гой,Казакстан бойынша ен тындарманы коп анши ол-Кайрат Нуртас
балкия апай | 26 ноября 2013 01:37
Қайратқа қолдау көрсетіп талантына бас иіңдер Қазақтар! Еркелей бер балам дауысың барда! Дауысың жүрекке жетеді. Үлкен де риза, кіші де риза! Менің ұлым болсаң ғой!!!
Гулназия | 9 января 2014 23:29
Сіздің өлендерiңiз жақсы, маған ұнайды. Қызым жақсы көредi Мама деген өлеңді. Айтқан адам айта берсiн, оған мән бермеңіз, көре алмайды. Анаңызға көп рахмет осындай ұлды өсіргенге. Ештеңеге алаңдамай тек алға жүріңіз, ешкімнің сөзіне ермеңіз. Бақыт, қуаныш, табыс, алға қойған мақсат орындалсын. 87018430998 осыған хабарласыңыз.
гульсара | 10 января 2014 23:57
завистники помолчите пожалуйста сами на что способны кайрат нуртас в одном ряду с антоновым онербаевым спасибо за душевные исполнения так держать молодец
aleka | 27 января 2014 18:06
Оның әндері мағыналы болғандықтан мен оны өте қатты жақсы көремін. Оның қылықтары өзіне қатты жарасады. Ол ішсе жаман болып қалуы керек пе? Өздерің ішпейтіндей айтпаңдаршы.
Улан | 4 февраля 2014 00:57
Кайрат Нкрста, базар жоқ, сенің әндерің керемет! Өскеменен сәлем!
555 | 7 февраля 2014 11:28
Зарина я полностью с вами согласен, как артист Нуртас никто. Я не знаю что в нем нашли и откуда его нашли. Есть настоящие молодые таланты и красивые и голоса у них прекрасные, смотришь и любуешься. Но они не пробьются на большую сцену, а Нуртаса уровень - аульные свадьбы. И не понимаю еще какие-то у него есть фанатки. Это надо быть таким примитивными чтобы быть ими.
Инкар | 22 февраля 2014 17:40
Песни то мама находит и организовывает все. Он просто поет и через компьютер ему меняют голос.
Айдана Бейнеу | 8 марта 2014 23:35
Барша мұсылмандарға сәлем. Бір бірімізді жамандап шет елдерге пазор болмайық. Қайрат Нұртаста не шаруаларың бар?! Оның дауысына, бет келбетіне әңгіме жоқ. Өздеріңде ондай дауыс болмаған соң көреалмайсыңдар. Бұл жерде Қайратты қолдап отырған адамдар көп екен. Қайрат саған айтарым өмірде барлық сыннан сүрінбей өтуіңе тілектеспін. Тек сені АЛЛАХ қолдасын!
A°ik°E | 2 апреля 2014 23:23
Қойыңдаршы достар, не болды. Өзіміздің қазақстандық әнші ғой, не болды сендерге. Қайрат Нұртас тема жігіт. Не тек әншілерден тек қана Қайрат Нұртас ішпейді ғой, басқалары да бар ғой. Ішсе бір жағдайы болған шығар.
Қымбат | 13 апреля 2014 12:47
Кайрат жақсы айтады, іштерің күйіп кетсе де. Керемет болсаңдар сахнаға шықсаңдаршы!
Гулмира | 13 апреля 2014 18:35
Кайрат Нуртас ең талантты әншiлердiң бiрi... Оған тiл тигiзбей тұрып өздерiңе қарасаңдаршы жамағат. Кайрат, мен сiздiң әндерiңiздi сүйiп тыңдаймын, тек қана алға, ауырмаңыз, халықтың ықыласына бөленiп журе берiңiз. Я вас люблю!!!
158 написал биби | 29 апреля 2014 22:47
Қайрат, алға, біз сені әрқашан қолдаймыз. Саған тек амандық тілеймін құдайдан. Көре алмайтындар тұз жаласын. Қайратты жамандағанда өлен айтпай қалмайт, бәрібір айта берет. Әндерің де, өзің де, костюмдерің де, күлкің де бәрі керемет. Тек биіктерден көріне бер. Сені қатты-қатты жақсы көреміз. Жамандағандар сен сияқты бола алмайды. Қайрат Нұртас жасасын, алға!
Акбота | 2 июня 2014 09:11
Не гоните, қайдағы мас, просто в машине поет песню и все.
Анеля | 25 июня 2014 01:21
Кайрат өлеңдері жақсы, тек осы өлеңдерінің танымалдылығының бәрі анасының арқасы, өзінің қолыннан ештеңе келмейді. Тек анасы, осыны Кайрат мойындағысы келмейді.
Коныратбаев Батырбек | 25 июня 2014 21:13
Кайрат Нуртас саған Әлем жұлдызы болуңа тiлектеспiн, биiкке өрлей бер!
Айгүл апа | 26 июня 2014 12:44
Айналайын Қайрат! Көпшілікке жағу қиын ғой. Жоғары қарай жарқырай бастаған адамды етегінен тартып, анау екен, мынау екен демесек қазақ боламыз ба? Егер шынына келсек, кімде кімнің қанша шаруасы бар? Әркім алдымен өзіне қарап алып барып, әңгіме айту керек қой. Кім кімге үйленіп, ажырасып жатыр, онда не шаруасы бар? Кім кімді сүймейді? Ажырасып, өзінен қанша жас кіші адамға үйленіп, тұрмысқа шығып жатқандарға осы "ақыл айтқыштар" не дейді екен?
Әнің жақсы, өз стилің бар. Тек осы бағытыңнан тайма, балам. Дандайсып кетпе. Алла тағала өзіңе, анаңа, отбасыңа амандық берсін. Тіл-көзден сақтасын.
Высказать мнение
Vkontakte Twitter Facebook