Егер сіз күтпеген қызықты оқиғаға куә болып жатсаңыз, редакциямызға хабарласып +7 777 742 49 37 Whatsapp нөміріне жазуыңызға болады.

 

Қызықты оқиғаларды ең көп жіберген оқырмандарымыз айдың соңында сыйақы алады

50 000 теңге!

2019 жылдың 17 шілдесіне валюта бағамы

USD

330.78

EUR

387.31

RUB

5.32

CNY

51.52

Алтын

1298,90 USD

Мұнай

75,86 USD

ru

Жаңалықтар

Өскеменде кемшіліктерді көшеде жүріп жырлайтын ерекше ақын пайда болды (ВИДЕО)

0

1071

Өскеменде кемшіліктерді көзбе-көз, оқиға орнына барып тұрып сынап айтатын ерекше ақын пайда болды, деп хабарлайды, Алтайньюс тілшісі.

Әлеуметтік желілерде өзін «Ақынкелді» деген атпен таныстырған Аян Қалымбек есімді жігіт бұдан былай қоғамдағы көзге ұрып тұрған кемшіліктерді осындай жолмен қалың көпшілікке жеткізгісі келетінін айтады.

Қолына домбыра ұстаған ол Өскемен вокзалына келіп, ғимараттың  ескі және сәнсіз екендігін айта келе перронның жоқтығын жырға қосып:

Өскемен шығыстағы гүлді  қала,

Ал мына   вокзал болған  түрді қара.

Пойызға мінетұғын перроны жоқ,

Басшылар бір пайдалы іс тындыра ма?

Вагонның бигіне өрмелеген,

Қариялар жамбастарын сындыра ма?

 

Қойып қойған, орындық шелегі не?

Мұндай жерге туристер келеді ме?

Вокзал деген қаланың бет бейнесі,

Мұндай сорақылықтың себебі не?

 Жолаушы мен қонақтан ұят болды ау,

Басшылар құлақ салғын өлеңіме... деп жырлайды.

 

Ақынкелді алдағы уақытта да ғайыптан пайда болып айтып-айтып кететін әлеуметтік желілердегі шығармашылығын жалғастыра бермекші.

Пікірлер (0)

Болдырмау

Пікіріңіз модерациядан кейін сайтта пайда болады.

ЖалпыӨзектіПікір алаңы

Бүгін, 12:22

Қазақстандық каскадерлер Disney ұсынған «Мулан» фильміне түсті

Бүгін, 11:58

ШҚО полицейлері жағажайға бағалы затты алып бармауды ескертті

Бүгін, 11:56

Қазақстанда баспа қызметі қысқарып келеді. Қай қала қанша пайда тауып отыр?

Бүгін, 11:30

Жарма ауданына онлайн-экскурсия жүргізіледі

Бүгін, 11:13

Аң-құстың ауланатын лимиті белгіленді

Бүгін, 11:02

Ұлан ауданында жастарға арналған форум өтеді

Бүгін, 10:52

"Шыққан уақыты тіркеледі" – Жолдарда жылдамдықты бақылаудың жаңа жүйесі

Бүгін, 10:10

"Құрбан айт, Ата Заң..." – Тамыз айында неше күн демалыс бар?

Бүгін, 10:00

Мемлекет басшысы қазақстандықтарға үндеу жолдады

Бүгін, 09:45

Маса, жылан, қарақұрт, кене. Шағатын жәндіктерден зардап шеккенде не істеу керек?

Бүгін, 09:00

ШҚО ауа райы: аңызақ пен аптап

16.07.19, 18:30

«Жол жаман, ал автобус ескі». Алакөлге бара жатқан автобус қалай аударылды?

16.07.19, 18:12

Учаскелік инспекторлардың жұмысын жақсарту бойынша ұсыныс қалдыруға болады

16.07.19, 17:42

Өскеменде 19 жастағы бозбала 9-шы қабаттан секірмек болды (ВИДЕО)

16.07.19, 17:18

Облыс орталығында иттерді серуендетуге арналған алаң ашылады

16.07.19, 17:00

Тағы бір ер адам із-түссіз жоғалды

16.07.19, 16:48

Өскеменде қараусыз қалған жағалау саябаққа айналды

16.07.19, 16:02

Қазақстанда салық рақымшылығы басталды. Нені білу керек?

16.07.19, 15:51

Өскеменде жаңа оқу жылында жаңа мектеп ашылады

16.07.19, 15:06

Өскемендіктер тағы да үш күн ыстық сусыз қалады

Әрі қарай

01.04.19, 09:15

Зайсан көлінің жағасынан өлі қолтырауын табылды

13.03.19, 14:27

Зайсандағы 130 шақырымдық бәйге. Жолда өлген жануар, мәреге жеткен сегіз және қатаң тексеру

17.05.19, 11:04

Мектеп ремонтына ақша сұраса, мына номерге хабарласыңыз:

16.05.19, 20:12

ШҚО-да тағы бір құс фабрикасы салынуы мүмкін

15.03.19, 10:55

"Малға мініп жүрген ат": 130 шақырымдық бәйгенің жеңімпаздары туралы

25.06.19, 16:30

1000 адамды қабылдауға дайын. Арыс тұрғындары ШҚО-ға қоныс аудара алады

19.04.19, 20:00

«Анашым, келші жанымызға». Күршімде 8 жыл бұрын жоғалып кеткен әйелді туыстары әлі іздестіруде

04.03.19, 11:06

"Бала қатты күйіп қалған, терісі езіле бастапты". Өскеменде времянкадан тағы өрт шықты

14.03.19, 16:06

1 сәуірден бастап әлеуметтік жәрдемақы қалай өзгереді?

25.04.19, 15:03

Өскеменде кемшіліктерді көшеде жүріп жырлайтын ерекше ақын пайда болды (ВИДЕО)

03.04.19, 16:33

ШҚО-дағы басқармалардың біріне жаңа басшы тағайындалды

15.03.19, 16:19

ШҚО тұрғыны үйінің сыртын сыраның қалбырымен қаптап алды

05.06.19, 20:38

Тек қазақша сөйлейтін өскемендік полицей бірден екі қылмысты ашты (видео)

10.04.19, 12:04

Өскеменде 16 әйелді өлтірген КШТ маньягі қалай ұсталып еді?

02.04.19, 15:45

"Жуыну бөлмесіне тығылған". Семейдегі балалар өлімі, оқиғаның анық-қанығы

15.05.19, 20:00

Youtube желісіндегілер қазақтың намысшыл жігітіне рахмет айтып жатыр (ВИДЕО)

15.05.19, 11:59

ШҚО-ның барша жас келіні шәй демдеуден сайысып жатыр (ФОТО)

03.04.19, 09:15

1 сәуірден бастап көпбалалы отбасыларға берілетін көмек. Ең жиі қойылатын 10 сұрақтың жауабы

,

ШҚО-да аудандық әкімдіктің бөлім басшысы әжетханада төбелесті

01.04.19, 10:11

Атаулы әлеуметтік көмектің онлайн-калькуляторы пайда болды

07.04.14, 00:00

Түтінді газ ағынын инфрадыбыс әсерімен тазартады

Бүгін, 12:22

Қазақстандық каскадерлер Disney ұсынған «Мулан» фильміне түсті

Бүгін, 11:58

ШҚО полицейлері жағажайға бағалы затты алып бармауды ескертті

Бүгін, 11:56

Қазақстанда баспа қызметі қысқарып келеді. Қай қала қанша пайда тауып отыр?

Бүгін, 11:30

Жарма ауданына онлайн-экскурсия жүргізіледі

Бүгін, 11:13

Аң-құстың ауланатын лимиті белгіленді

Бүгін, 11:02

Ұлан ауданында жастарға арналған форум өтеді

Бүгін, 10:52

"Шыққан уақыты тіркеледі" – Жолдарда жылдамдықты бақылаудың жаңа жүйесі

Бүгін, 10:10

"Құрбан айт, Ата Заң..." – Тамыз айында неше күн демалыс бар?

Бүгін, 10:00

Мемлекет басшысы қазақстандықтарға үндеу жолдады

Бүгін, 09:45

Маса, жылан, қарақұрт, кене. Шағатын жәндіктерден зардап шеккенде не істеу керек?

Бүгін, 09:00

ШҚО ауа райы: аңызақ пен аптап

16.07.19, 18:30

«Жол жаман, ал автобус ескі». Алакөлге бара жатқан автобус қалай аударылды?

16.07.19, 18:12

Учаскелік инспекторлардың жұмысын жақсарту бойынша ұсыныс қалдыруға болады

16.07.19, 17:42

Өскеменде 19 жастағы бозбала 9-шы қабаттан секірмек болды (ВИДЕО)

16.07.19, 17:18

Облыс орталығында иттерді серуендетуге арналған алаң ашылады

16.07.19, 17:00

Тағы бір ер адам із-түссіз жоғалды

16.07.19, 16:48

Өскеменде қараусыз қалған жағалау саябаққа айналды

16.07.19, 16:02

Қазақстанда салық рақымшылығы басталды. Нені білу керек?

16.07.19, 15:51

Өскеменде жаңа оқу жылында жаңа мектеп ашылады

E-MAIL ХАБАРЛАНДЫРУ: